30.10.2017

Emmi Keskitalo ja Myskon Karel.

Emmi Keskitalo voitti Takkula Tallikilpailu Cupin

Lahden Ratsastajien Emmi Keskitalo ja Myskon Karel voittivat syksyn Takkula Tallikilpailu Cup -kilpailusarjan. Pari osallistui kaikkiin neljään osakilpailuun. Toiseksi kokonaiskilpailussa ratsasti seuratoveri Lotta Kivistö - Marshland Shandy ja kolmanneksi kouvolalainen, Rabbelugnin Ratsastajien Sanni Hyppänen - Vundensteinas.

Viimeisessä osakilpailussa päivän pääluokan helppo A -tasolla voitti Hollolan Ratsastajien Soile Brander - Bamsse J voittaen samalla myös Hollolan Ratsastajien seuran mestaruuden. Helpon B luokkavoitto meni Jyväskylään Melisa Huntukselle ja helpon C luokan parhaat pisteet keräsivät Lahden Ratsastajien Julia Jaakkola - Torgel.

Kilpailuissa ratsastettiin samalla Lahden Ratsastajien ja Hollolan Ratsastajien seuran mestaruudet.

Kouluratsastuskilpailut 29.10. Takkula Tallikilpailu Cupin IV osakilpailu

Luokka 1 kouluratsastus helppo D:3: 1) Heidi Pihlava – Beat Bettina Upu 59,737 %, 2) Sanna Sydänmaanlakka – Kajon Oliver HoR 59,474 %, 3) Sofia Lindroos –Sirkkon LR 53,684 %.

Luokka 2 kouluratsastus helppo C:1, ponimestaruus: 1) Julia Jaakkola – Torgel LR 58,500 % 2) Linda Merimaa – Trompet LR 52,0 %, 3) Heidi Pihlava -Bea Bettina Upu 50,750 %, 4) Aino Manninen- Kaspar Del LR hyl.

Luokka 3 kouluratsastus helppo B:0, juniorimestaruus: 1) Melisa Huntus- Love Pearl LvR 58,0 %, 2) Lotta Kivistö- Marshland Shandy LR 57,4 %, 3) Sofia Lindroos – Triple Action LR 56,2 %, 4) Kirsi Yrjölä –Huzar LR 56,0 %, 5) Jenni Pöntinen- Déjà vu HoR 55,0 %, 6) Linda Merimaa- Maranello LR 52,4 %, 7) Emmi Keskitalo- Myskon Karel LR kesk.

Luokka 4. kouluratsastus helppo A:2, seniorimestaruus: 1) Soile Brander – Bamsse J HoR 61,034 %, 2) Emmi Keskitalo – Myskon Karel LR 60,690 %, 3) Anna Muikku –Whirlwind LR 60,345 %, 4) Melisa Huntus - Love Pearl LvR 58,966 %, 5) Jenni Pöntinen- Déjà vu HoR 58,621 %, 6) Katri Malin – Nemo LR 57,759 %, 7) Kirsi Yrjölä- Huzar LR 54,138 %.

Lahden ratsastajien seuran mestaruudet 2017

Ponit: Julia Jaakkola –Torgel

Juniorit: kultaa Lotta Kivistö- Marshland Shandy, hopeaa Sofia Lindroos- Triple Action, pronssia Linda Merimaa- Maranello.

Seniorit: kultaa Anna Muikku-Whirlwind, hopeaa Katri Malin- Nemo, pronssia Kirsi Yrjölä- Huzar.

Hollolan ratsastajien seuran mestaruudet 2017

Seniorit: kultaa Soile Brander Bamsse J, hopeaa Jenni Pöntinen- Déjà Vu.

Takkula Tallikilpailu Cup: Emmi Keskitalo - Myskon Karel LR 55, Lotta Kivistö- Marshland Shandy LR 45,5, Sanni Hyppänen- Vudensteinas RabRa 40, Julia Jaakkola –Torgel LR 36, Veronica Nurminen-Epron LR 35, Kia Lehto- Oromis LR 32, Pekka Särkiö-Maranello LR 30. Pisteitä syyskauden cup-kisassa keräsi lähes 70 ratsukkoa eri puolilta Etelä-Suomea.

Tiedote / Anu Iivanainen 30.10.2017