08.11.2017

Tiedote ja kuvat Harjun oppimiskeskus

Halloween-teemaiset hallimaastoesteratsastuskilpailut 5.11.2017

Harjun oppimiskeskuksella Virolahdella järjestettiin hallimaastoesteratsastuskilpailut sunnuntaina 5.11.2017. Esteet oli koristeltu pyhäinpäivä -teeman mukaisesti hauskoilla Halloween koristeilla ja teema näkyi hienosti henkilökunnan pukeutumisessa ja kahvilan koristuksissa. Väliajalla ratsastajat pääsivät testaamaan Hajun oppimiskeskuksen esteratsastussimulaattoria.

Paikalla oli yhteensä 36 ratsukkoa, jotka kilpailivat kolmessa eri luokassa (luokat 1-3).

60cm luokka järjestettiin maneesissa ensimmäistä kertaa ja palaute sen onnistumisesta oli erittäin hyvää. Harjun oppimiskeskus pyrkii jatkossakin ottamaan tämän luokan mukaan kilpailuihin.

Kolmessa luokassa voittajiksi selviytyivät:

1-tason kilpailun 60cm luokan voitti ratsastaja Katja Lääti ratsullaan Quality Girl (Harjun urheiluratsastajat ry).

2-tason kilpailun 80cm luokan voitti ratsastaja Jenni Tauschi ratsullaan Pa-De-De (ERK, Lappeenranta).

2-tason kilpailun 90cm voitti ratsastaja Tinja Mukala ratsullaan Cuneo (KkR, Kotka).

Harjun oppimiskeskus onnittelee lämpimästi voittajia ja kiittää kaikkia kilpailuihin osallistuneita!

Hallimaastoeste Halloween teemalla.