12.10.2017

Tiedote: Helsinki International Horse Show

Nina Fagerström - Ellington O.A., HIHS 2016, kuva SRL Hanna Heinonen

Horse Show: Fagerström, Kontio ja Jyläs superkolmikkona nuorissa hevosissa

Horse Show’n nuorten hevosten luokat on uudistettu reippaalla otteella.Alkuviikolla ratsukot saavat rauhassa tutustua Jäähallin haastaviin olosuhteisiin. Clear round jumping eli puhdas rata keskiviikkona ja suoritusarvostelu torstaina (ensimmäisessä vaiheessa) on nuorille talenteille miellyttävä aloitus.

- Olemme tänä vuonna koonneet huippukiinnostavan lady-trion kotimaisista huipuista, jotka toimivat arvostelutuomareina ja myös perjantain finaalin testiratsastajina. Nina Fagerström, Anna-Julia Kontio ja Juulia Jyläs ovat viime vuosien menestyneimmät suomalaiset esteratsastajat. Kuka tahansa joukkueenjohtaja maailmassa ottaisi mielellään nämä superratsastajat joukkueihinsa, tapahtumajohtaja Tom Gordin sanoo.

Yleisölle tarjoutuu todellista herkkua perjantaina kun nuoret hevoset ja tämä super trio valtaavat Jäähallin

Black Horsen Nuorten hevosten luokat Horse Show’ssa:
Keskiviikkona 18.10. noin klo 20.30 alkaen
Torstaina 19.10. noin klo 16.50 alkaen