09.10.2017

Tiedote: Helsinki International Horse Show

Harrie Smolders - nyt huipulla

Hollannin esteratsastajat ovat dominoineet arvokisoja jo usean vuoden ajan. Myös Helsingissä hollantilaiset ovat menestyneet erinomaisesti. Uusin menestyjä on Harrie Smolders, joka viime vuosina on kivunnut absoluuttiselle huipulle.

Smolders menestyi elokuun EM-kisoissa erinoimaisesti. Taka-ajoasemista hän päätti upean kisansa hopeamitalilla - vain juhlittu Peder Fredricson oli hänen edellään. Smolders voittaa pian päättyvän arvostetun Global Champions Tour -kokonaiskilpailun. Ennen finaalia hänellä on jo niin paljon pisteitä että on käytännössä varmistanut voittonsa.

Helsinki Horse Show toivottaa ”lentävän hollantialisen” tervetulleeksi.

Harrie Smolders kilpailee päivittäin Helsingissä perjantai 20.10 alkaen