16.10.2017

Tiedote: Helsinki International Horse Show

Olympiaurheilijat Bottas ja Palander Horse Show’ssa!

Hevoskärpänen on purrut tunnettuja olympiaurheilijoita! Emilia Bottas jätti huippu-uinnin ja keskittyy nykyään kokonaan ratsastusurheiluun. Laji on esteratsastus ja Bottas nähdään Horse Show’ssa ainakin alkuviikon Lucky Winners -osakilpailuissa. Onnistuessaan hän kisaa vielä sunnuntain finaalissa.

Huippulaskettelijana tunnettu Kalle Palander tyytyy rauhallisempaan mutta yllätykselliseen lajiin - keppihevosten salattuun maailmaan. Kyse on TV-formaatista "Villi Kortti", jossa Palander sai "rangaistukseksi" esiintymisen keppihevosella kouluradalla HIHS:ssä. Testikisan insertistä näkee miten Kalle ihastuu haastavaan lajiin. Luvassa on hulvatonta menoa Jäähallissa.

Emilia Bottas kilpailee keskiviikkona 18.10 ja torstaina 19.10. päivällä Lucky Winners -sarjassa. Mahdollinen finaali ratsastetaan sunnuntaina 22.10 klo 09.00 alkaen.

Kalle Palander esiintyy Horse Show’ssa lauantai-iltana 21.10. n klo 22.20