23.07.2017

Ida Lindblomille junioreiden Grand Prix -voitto Salosta

Salossa, Ratsastuskeskus Tehossa, nähtiin sunnuntaina junioreilta hyvää ratsastusta.

- Erityisesti suoritukset junioreiden Grand Prixssa pistivät myönteisesti silmään, kehuu pitkän linjan valmentaja ja kilparatsastaja, nykyinen Tehon ratsastuskouluyrittäjä Pekka Larsen, jonka luotsaama Team Eurohorses järjesti viikonloppuna Salo Summer Show -esteratsastustapahtuman.

135 cm -pääluokan voitti Ida Lindblom Dalmerettella. Toiseksi ratsasti Janina Kvarnström Hyper Pandalla ja kolmanneksiperjantain pääluokan voittanut Teresita Bremer Zsa-Zsalla.

Junioreiden 120-luokan voitti Saara Kauppi hevosella Everest.

Team Eurohorses järjestää seuraavan kerran esteratsastuskilpailut Salossa elokuussa.

- Salon puitteet ovat niin upeat, että olisi sääli jättää käyttämättä alueen mahdollisuuksia, Pekka Larsen sanoo.

Luokka 12 Prix de Ratsastus- ja valmennuskeskus Teho 115 cm arv A.2.0 avoin kaikille, 22 lähtöä, 6 sijoittuu: 1) Vicky Walve, Evitskogin Ratsastajat ry – Samira 0/64.94, 2) Anna Hämäläinen, Cool Riders ry – Dalidia HX (Dalidia) 0/68.68, 3) Ruusa Puikkonen, Golden Riders ry – Kantje's Vianey 0/70.76, 4) Jenna Pääkkönen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Prada 4/54.45, 5) Eeva-Roosa Niiniaho, Urheiluratsastusseura Tammer R – Ardeche Z 4/63.81, 6) Anneli Paakkola, Porvoon Ratsastajat ry – Chanson du Coeur 4/66.08, 7) Essi Teivastenaho, Lohjan Ratsastajat ry – Lyngbjergs Heartache 4/67.53, 8) Taru Sopanen, Rusko Riding Team ry – Qouiz 4/69.18, 9) Iita Marttila, Ratsastusseura Varsa ry – B. Rondje-Peternella 2666 5/80.01, 10) Verneri Sarnikari, Ruohojärven Kartanon Ratsastaj – Valley Girl 6/83.15, 11) Elisa Korhonen, Ratsastusseura Aino ry – Cheek Devil Dew-Drop 8/67.98, 11) Anna Hämäläinen, Cool Riders ry – Escondido 8/67.98, 13) Jannika Kyngäs, Väst-Nylands Ryttare Rf – Pellestova HH Z 8/70.04, 14) Iida Koivisto, Kullaan Ratsastajat ry – Luvra 12/74.85, 15) Okko Pöllänen, Tuusulan Ratsastajat ry – Birkenhofs Checker 12/75.71, 16) Jenna Murtola, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Queen 16/63.28, 17) Kristina Auvinen, Ratsastusseura Skara ry – Castello III 16/68.89, 18) Elli Salomäki, Hollolan Ratsastajat ry – Tullibards Piaf 20/60.58, 19) Jenna Joensuu, Lohjan Ratsastajat ry – Ian Solo 20/93.54, 20) Beata Breukers, Lohjan Ratsastajat ry – Romuls 24/68.58, 21) Sandra Ruuskanen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Chandor Kesk., 21) Sini Saari, Tuusulan Ratsastajat ry – Edera Hyl.

Luokka 13 Evidensia junioricup 120 cm arv 367.1(A2/A2) avoin junioreille, 26 lähtöä, 7 sijoittuu: 1) Saara Kauppi, Rusko Riding Team ry – Everest 0-0/28.91, 2) Lida Haddas, Hl-Ryttarteam Lovisa Rf – Obora's Metaxa 0-0/30.97, 3) Saara Kauppi, Rusko Riding Team ry – Alisma DE W. 0-4/28.85, 4) Inka Varjo, Turun Ratsastajat ry – Copherfild 0-4/34.02, 5) Peppiina Pesonen, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Billy Windsor 0-4/36.12, 6) Sara Rehnbäck, Lidrid-Team ry – Free Bay 0-4/37.72, 7) Sandra Ruuskanen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Chandor 0-6/48.75, 8) Mira Rantanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Chick 2562 0-8/28.57, 9) Ruusa Puikkonen, Golden Riders ry – Bondiro 0-8/28.89, 10) Pipsa Koski, Myrkyn Yksityisratsastajat ry – Ibiza van de Meerhoeve 0-8/31.46, 11) Anna Hämäläinen, Cool Riders ry – Escondido 4/50.26, 12) Peppiina Pesonen, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Fantastic 4/52.58, 13) Essi Teivastenaho, Lohjan Ratsastajat ry – Lyngbjergs Heartache 4/54.70, 14) Jenna Pääkkönen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Prada 8/45.07, 15) Kristina Auvinen, Ratsastusseura Skara ry – Balistic Boy P 8/48.38, 16) Ida Johansson, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Helios du Petit Vivier 8/51.59, 17) Verneri Sarnikari, Ruohojärven Kartanon Ratsastaj – Cara Lu 8/52.36, 18) Aurora Lalu, Punametsän Ratsastajat ry – Munsboro Bullseye 8/53.53, 19) Lida Haddas, Hl-Ryttarteam Lovisa Rf – Rubens II 8/54.16, 20) Elvira Virtanen, Paraisten Ratsastusseura ry – Orlean 8/55.26, 21) Beata Breukers, Lohjan Ratsastajat ry – Claudius 8/57.89, 22) Anna Hämäläinen, Cool Riders ry – Dalidia HX (Dalidia) 8/59.88, 23) Pauliina Holm, Auranmaan Ratsastajat ry – LRK Beckham 12/50.30, 24) Hilja Viertola, Tampereen Ratsastusseura ry – Beaulita 12/54.87, 25) Eero Grönlund, Rusko Riding Team ry – Apache Sunrice 12/57.09, 26) Jenna Murtola, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Caballos Belladonna Kesk.

Luokka 14A Juniori Grand Prix 135 cm AM5 avoin junioriratsukoille, 8 lähtöä, 2 sijoittuu: 1) Ida Lindblom, Helsingin Ratsastajat ry – Dalmerette 0-4/50.78, 2) Janina Kvarnström, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Hyper Panda 0-8/44.75, 3) Teresita Bremer, Hattel Riders ry – Zsa-Zsa 8/68.57, 4) Jasmin Kallio, Cool Riders ry – True Love 8/73.68, 5) Janina Kvarnström, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Volovent du Veret 8/74.94, 6) Alexandra Barthelaix, Lohjan Ratsastajat ry – Carey 8/75.01, 7) Mira Rantanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Warnaba L Z 8/76.81, 8) Ida-Lotta Nousiainen, Lidrid-Team ry – Ginast 2515 Eli

Luokka 14B Prix de Helsinki International Horse Show 135 cm AM5 avoin kaikille, 1 lähtö, 0 sijoittuu: 1) Okko Pöllänen, Tuusulan Ratsastajat ry – Dermalogica Pure Power 8/67.58.

Tiedote / Team Eurohorses