14.05.2017

Tiedote: Team Eurohorses, Anne Saarinen

Jukka Rantanen Cadanzilla Salo Spring Show´n voittajaksi

Kun yhdistetään kokenut esteratsastaja Jukka Rantanen kyvykkääseen ratsuun Cadanz, saadaan aikaan hieno voitto Salo Spring Show -ratsastusviikonlopun 140 cm korkeassa pääluokassa.

Ypäjältä Saloon saapunut Rantanen ratsasti radan uusintoineen ainoana virheittä luokassa toiseksi tulleen somerolaisen Janna Jensenin Bleu Ladyn pudotettua yhden esteen.

- Pidän Cadanzia erittäin mielenkiintoisena hevosena, joka yhteistyön ja hevosen rutiinin kasvaessa tullee helposti hyppäämään isompiakin ratoja, kilpailujen johtaja Pekka Larsen Team Eurohorsesista arvioi voittoratsukkoa.

Voitollaan Rantanen lunasti itselleen myös paikan syksyn Helsinki International Horse Finnish Open -luokkiin.

130-tasolla voittoon hyppäsi Hattel Ridersin Janette Kyyriäinen Dorialla. 120-luokan voitto ja paikka syksyn Helsinki International Horse Lucky Winners -luokkiin meni jälleen Jukka Rantaselle, tällä kertaa hevosella Capisce Uno.

Team Eurohorsesin seuraava esteratsastustapahtuma Salon Urheilupuistossa, Ratsastuskeskus Tehossa, ratsastetaan heinäkuussa, jolloin vuorossa on ensimmäisen kerran järjestettävä Salo Summer Show.

Luokka 18 - Olympic Trophy 140 cm arv AM5 5 lähtijää ja 2 sijoittuu
1) Jukka Rantanen, Ypäjän Ratsastajat ry – Cadanz 0-0/45.08, 2) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Bleu Lady 0-4/41.47, 3) Petra Heikkinen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Alabama-Balia 4/65.47, 4) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Elinea VDL 4/68.31, 5) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Eye Catcher Kesk.

Luokka 17 - 130 cm arv A.2.0 vaikeutuva jokerilla, 9 lähtijää ja 3 sijoittuu
1) Janette Kyyriäinen, Hattel Riders ry – Doria 65/68.11, 2) Mathilda Råberg, Salo Riding Club ry – Alfa 65/68.32, 3) Lotta Sinisalo, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Paramount 65/71.66, 4) Sanni Kämi, Salo Riding Club ry – Aristoteles II 62/70.15, 5) Jukka Rantanen, Ypäjän Ratsastajat ry – Bon-Bon R 59/68.26, 6) Minna Lehtonen, Ratsastusseura Varsa ry – Cerano 57/67.61, 7) Sandra Lähde, Ratsastusseura Varsa ry – E.T. 41/66.94, 8) Kirsi Lönnmark, Turun Ratsastajat ry – Lipsum Moët 19/66.08, 9) Ilona Mattila, Auran Ratsastajat ry – Quidam's Cloud 2858 11/68.0

Luokka 16 - 120 cm arv AM5 11 lähtijää ja 3 sijoittuu
1) Jukka Rantanen, Ypäjän Ratsastajat ry – Capisce Uno 0-0/50.10, 2) Pia Lidström, Lidrid-Team ry – Karuso 0-0/51.94, 3) Erica Mäkilä, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Chicadee 0-0/55.33, 4) Mathilda Råberg, Salo Riding Club ry – Hayzel 0-4/46.15, 5) Kirsi Lönnmark, Turun Ratsastajat ry – Full Of Life 0-7/69.62, 6) Ida Varjo, Turun Ratsastajat ry – Costner 0-8/51.58, 7) Lotta Lampinen, Tampereen Ratsastusseura ry – Pierrefee van Darc 0-8/55.61, 8) Sanni Kämi, Salo Riding Club ry – Aristoteles II 4/61.99, 9) Reeta Muhojoki, Lidrid-Team ry – Hyena Drum SV 4/62.12, 10) Saana Salli, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – He'las Lorano 4/72.51, 11) Marielle Hacklin, Turun Ratsastajat ry – Quazime KS 8/67.19

Luokka 15 - Racing Trophy 115cm arv A.1.0, avoin 5-vuotiaille hevosille 2 lähtijää
1) Nea Hulkko, Korpilahden Ratsastajat ry – Hands Up HX 4/76.03, 2) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Hamont Hyl.

Luokka 14 - Racing Trophy 125cm arv A.1.0, avoin 6-vuotiaille hevosille 3 lähtijää ja 1 sijoittuu
1) John Antell, Husön Ratsastajat ry – Galaxy 0/73.89, 2) Petra Heikkinen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Q And Q DK Z 4/73.10, 2) Peik Andersin, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – C Qastania 4/66.33

Luokka 13a - Racing Trophy 135cm arv A.1.0, avoin 7-vuotiaille hevosille 3 lähtijää ja 1 sijoittuu
1) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Quardino L 184 8/73.23, 2) Marielle Hacklin, Turun Ratsastajat ry – Stella Querida 9/84.49, 3) Sandra Lähde, Ratsastusseura Varsa ry – Fanita 12/95.36