16.04.2017

Kenderille ja Mäkipereelle esteratsastuksen hallimestaruusvoitot

Kullo Kender, tamperelaistunut virolaisratsastaja sekä Ilona Mäkipere Ratsastusseura Varsasta voittivat Ypäjä Spring Showssa esteratsastuksen hallimestaruuksien kultamitalit.

Senioriluokassa yhdellä pudotuksella voittonsa saaneen Kenderin jälkeen hopealle ratsasti Ypäjän Jukka Rantanen, jonka tulos Carlos Santanalla oli molemmilta kierroksilta yksi pudotus. Rantanen voitti myös lauantaipäivän pääluokan, 140 cm, samaisella hevosella. Senioreiden pronssille hyppäsi Kuopion Ratsastajien Terhi Toikka/Zellma samalla virhepistemäärällä kuin Rantanen, mutta hitaammalla ajalla.

Nuorissa ratsastajissa Ilona Mäkipere ratsasti hevosillaan peräti kaksoisvoiton. Ketlin Ramjalg/Pittegaardens Rosita vei pronssimitalin Viroon.

Ypäjä Spring Show 16.4.2017

Luokka 18 - Senioreiden hallimestaruus 145 cm arv AM3 (7 lähtijää ja 2 sijoittui): 1) Kullo Kender, Tampereen Ratsastusseura ry – LRK Striga 4-0/47.69, 2) Jukka Rantanen, Ypäjän Ratsastajat ry – Carlos Santana 15 4-4/46.61, 3) Terhi Toikka, Kuopion Ratsastajat ry – Zellma 4-4/58.75, 4) Kullo Kender, Tampereen Ratsastusseura ry – LRK Artas 13/99.36, 5) Elena Merivirta, Salo Riding Club ry – Astro 16/71.43, 6) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Elinea VDL Kesk., 6) Petri Korhonen, Team Mp Riders ry – Ingliston Wicker Hyl.

Luokka 17 - Nuorten ratsastajien hallimestaruus 135 cm arv AM3 (13 lähtijää ja 4 sijoittui): 1) Ilona Mäkipere, Ratsastusseura Varsa ry – Goombay Dancer 0-0/47.86, 2) Ilona Mäkipere, Ratsastusseura Varsa ry – Chiva 0-4/40.57, 3) Ketlin Ramjalg, Estonia – Pittegaardens Rosita 0-4/50.75, 4) Ketlin Ramjalg, Estonia – Qatimini Des Vergers Z 4/77.11, 5) Marjut Tuliniemi, Ratsastusseura Varsa ry – Urano 8-8/45.55, 5) Henna Kaaro, Etelä-Kymen Urheiluratsastajat – Doctro 8-0/48.08, 7) Bettiina Lahdensivu, Vasamajärven Ratsastajat ry – Rapsodija 9/82.61, 8) Janette Kyyriäinen, Hattel Riders ry – Bleu Lady 10/85.19, 9) Jenni Kammonen, Virtain Ratsastajat ry – LRK Armenius 12/75.92, 10) Minna-Mari Kukkola, Oulun Ratsastajat ry – Bozz 20/75.37, 11) Bettiina Lahdensivu, Vasamajärven Ratsastajat ry – Quinera VDV Z Kesk., 11) Jasmin Nylund, Turun Seudun Ratsastajat ry – Galahad I Hyl., 11) Erica Mäkilä, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Chicadee Hyl.

Lauantain tuloksia

Luokka 13 - Helppo 140 cm arv 367.1 (A2/A2), avoin kaikille (9 lähtijää ja 3 sijoittui): 1) Jukka Rantanen, Ypäjän Ratsastajat ry – Carlos Santana 15 0-4/34.64, 2) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Elinea VDL 4/53.67, 3) Ketlin Ramjalg, Estonia – Pittegaardens Rosita 4/55.90, 4) Linda Hendersson, Hellesby Sporthorses Rf – Blue Diamond 4/58.06, 5) Elena Merivirta, Salo Riding Club ry – Astro 8/75.98, 6) Henna Kaaro, Etelä-Kymen Urheiluratsastajat – Doctro 12/55.57, 7) Ketlin Ramjalg, Estonia – Qatimini Des Vergers Z 12/57.51, 8) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Eye Catcher 13/76.22, 9) Kullo Kender, Tampereen Ratsastusseura ry – LRK Striga 19/86.44

Luokka 12 - Prix de Etelä-Helsingin Eläinlääkäriasema 130 cm arv. A.2.0, avoin kaikille (24 lähtijää ja 6 sijoittui): 1) Kullo Kender, Tampereen Ratsastusseura ry – Cooper 0/60.17, 2) Ketlin Ramjalg, Estonia – Qatimini Des Vergers Z 0/66.62, 3) Erica Mäkilä, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Clintiska de la Falize Z 0/67.08, 4) Jenni Kammonen, Virtain Ratsastajat ry – LRK Armenius 0/68.46, 5) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Elinea VDL 0/70.01, 6) Terhi Toikka, Kuopion Ratsastajat ry – Zellma 0/71.07, 7) Erica Mäkilä, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Chicadee 4/61.41, 8) Jasmin Nylund, Turun Seudun Ratsastajat ry – Galahad I 4/64.00, 9) Kirsi Lönnmark, Turun Ratsastajat ry – Lipsum Moët 4/65.25, 10) Henna Kaaro, Etelä-Kymen Urheiluratsastajat – Doctro 4/65.26, 11) Marielle Hacklin, Turun Ratsastajat ry – Stella Querida 4/66.69, 12) Ketlin Ramjalg, Estonia – Pittegaardens Rosita 4/69.48, 13) Manuel Vasconcelos E Sousa, Lohjan Ratsastajat ry – Eldorado W 4/69.56, 14) Alexandra Barthelaix, Lohjan Ratsastajat ry – Carey 8/63.44, 15) Anna Kankaansivu, Tampereen Ratsastusseura ry – Up To Date 8/65.32, 16) Elena Merivirta, Salo Riding Club ry – Gon Charles 8/71.51, 17) Julia Pitkäranta, Turun Ratsastajat ry – Luna VI 9/75.83, 18) Minna-Mari Kukkola, Oulun Ratsastajat ry – Bozz 12/63.22, 19) Karoliina Kovanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Picacha 12/66.43, 20) Jenni Kammonen, Virtain Ratsastajat ry – Daltrey 13/72.26, 21) Manuel Vasconcelos E Sousa, Lohjan Ratsastajat ry – Versace 13/91.11, 22) Henna Kaaro, Etelä-Kymen Urheiluratsastajat – Ikon 16/69.12, 23) Pia Lidström, Lidrid-Team ry – Karuso 19/96.11, 24) Jonna Utoslahti, Equestrian Team Turku ry – Ilsonne V Bareelhof Kesk.

Tiedote: Team Eurohorses.