19.06.2017

Tiedote: Kuopion Ratsastajat, kuva Ansku Kauppinen

Hanna Kalliola - Kvartaali

Kuopion Ratsastajien 70-v juhlakilpailujen kuulumisia

Kuopion Ratsastajat juhlisti 70v-kauttaan järjestämällä 3-tason kouluratsastuskilpailut 17.-18.6. Kuopion Sorsasalossa. Kilpailuissa nähtiin luokkia lähtien nuorten hevosten helppo B:stä avoimiin vaativa A-luokkiin.

Sunnuntaina ratsastettiin myös Prix de Suomen Hippos luokka, jossa nähtiin yhteensä 17 lähtöä. Luokan voitti Korsholms Sportryttare ry:n edustaja Hanna Kalliola - Kvartaali tuloksella 68.214%. Toiseksi ratsasti Jämsänseudun Urheiluratsastajien Tuija Rummukainen - Korven Velho 67.946% ennen kolmanneksi tullutta järjestävän seuran edustajaa Emmi Väisänen ja Rokki-Vaari 67.679%.

Sunnuntain Prix St Georges luokan voittoon ratsasti Abc Ratsastajien Tuuli Mustonen - LT Lionheart 65.855%, ratsukko voitti myös lauantaina vaativa A luokan tuloksella 64.444%.

Tulokset Kuopio 17.-18.6.2017

Lauantai 17.6.

Luokka 1 - Helppo A Kenttäkilpailuohjelma n:o 6, 12 lähtijää ja 3 sijoittuu
1) Inka Lukkari, Kuopion Ratsastajat ry ? Watinka 63.333%, 2) Linn Stenroos, Väst-Nylands Ryttare Rf ? Kangaroo 62.396%, 3) Sanna Ruotsalainen, Kuopion Ratsastajat ry ? Pin Rock's Dragonfly 61.458%