26.04.2017

Tiedote: Helsinki International Horse Show

Land Rover on Helsinki Horse Show’n uusi pääkumppani

Maamme suuri vuosittainen areenatapahtuma, Helsinki International Horse Show on saanut merkittävän autokumppanin, Land Roverin.

"Land Rover on vaativalle kävijäkunnallemme erinomainen autokumppani ja brändi", toteaa tapahtumajohtaja Tom Gordin tyytyväisenä. ”Merkittävä osa kävijöistämme on hevosten omistajia. Sekä harrastelijat että kilpailijat tarvitsevat laadukkaat ja luotettavat hevostrailerien vetoautot. Land Rover tarjoaa markkinoiden parhaat veto-ominaisuudet ja ratkaisut näille tarpeille.”

”Uskomme että kävijäkuntamme ja kaikki Horse Show’n fanit ottavat kumppanimme Land Roverin omakseen”, summaa Gordin.

”Land Roverin ytimessä on aina modernin tyylikkään ulkoasun lisäksi kyvykkyys ja käytännöllisyys.”, kertoo Land Rover Senior Brand Manager Jukka Kortelainen. ”Yhteistyömme tukee Land Roverin käyttäjille ominaista aktiivista elämäntapaa, jossa ollaan usein harrastusten ja perheen parissa.”

Land Rover Grand Prix

Osana mittavaa yhteistyötä muuttuu Horse Show’n lauantain pääkilpailu Land Rover Grand Prix:si. ”Land Roverin panostusten myötä pystymme pitämään Grand Prix -palkinnot korkealla. Tällä varmistetaan, että maailman huippuratsastajat saapuvat jatkossakin Helsinkiin”, arvioi Gordin.

Helsinki International Horse Show on esteratsastuksen maailmancup-sarjan osakilpailu. Helsinki Horse Show järjestetään 33. kerran. Maailmancup-kilpailu houkuttelee maailman parhaat esteratsastajat Helsingin Jäähallille 18. - 22.10. Tapahtuma on osa Suomi 100 -juhlallisuuksia. Lipunmyynti on alkanut (Ticketmaster).