29.05.2017

Takkulan Polle -palkinnon voitti Elsi Kokkonen Fernandalla. Kuva: Siiri Kokkonen.

Lasten päivä Takkulassa

Elsi Kokkonen, rooliasunaan Cowboy nappasi tämän vuoden Takkulan Polle -arvonimen helatorstaina ratsastetusta, leikkimielisestä pukuratsastuksesta 25. toukokuuta.
I Perintöpolle -palkinto luovutettiin Ronja Ilmonimelle ja Akra ponille. Ronja oli pukeutunut sheriffin asuun. II Perintöpolle meni Luna Koskiselle – hän esitti flamenco-tanssijaa yhdessä Grandessa H -tamman kanssa. Yleisön suosikki olivat Intiaanit Ada Partanen ja Sara Järvinen. Etelä-Suomen Sanomien Emmi Tuomisto sanoi kiinnittäneensä erityistä huomiota yhteishenkeen ja nimesi ”Team Mirandan” lehdistön Ihannepolleksi. Mirandalla esiintyivät intiaanit ja intiaanipäällikkö Saana Siltasalmi. Myös Penny & Friends Kepparikisoissa nähtiin vauhdikkaita suorituksia.

Tulokset, Takkulan Polle:

Elsi Kokkonen – Fernanada Takkulan Polle 2017
Ronja Ilmoniemi – Akra I-Perintöpolle
Luna Koskinen – Grandessa H II Perintöpolle
Aada Partanen & Sara Järvinen Miranda Yleisön suosikkipolle
Saana Siltasalmi, Aada Partanen & Sara Järvinen – Miranda Lehdistön ihannepolle
Nella Myöhänen – Akra (Kissanainen) Jade Valtonen – Fernanda ( Cheerleader) Matleena Seppälä – Likan Vipellys ( Ampiainen) Karoliina Roos – Lola (Pikku Myy)

Penny & friends kepparikisat:

Luokka 130 cm: 1) Ronja Ilmoniemi – Diabol, Karoliina Roos – Niilo, Janette Tuominen- Kinuski, Frida Rosberg, Saana Siltasalmi- Prinssi, Pinja Juopperi- Lumi 0 vp
Viljami Airaksinen-Pinkki ja Luna Koskinen- Dream 4 vp
Luokka 2 50-60 cm: Aada Partanen – Famoksen Fici, Ronja Ilmoniemi – Diabolo, Karoliina Roos – Niilo, Elsi Kokkonen – Iisa, Jessica Rautanen – Watin Taisto, Sara Järvinen- Skidi, Saana Siltasalmi- Prinssi, Emilia Poutanen- Victoria, Pinja Juopperi- Lumi, Frida Rosberg- Admiral 0 vp

Palkintopollet rivissä. Kuva: Siiri Kokkonen.

Tiedote / Anu Iivanainen.