08.04.2018

Tiedote: Ratsastus- ja Valmennuskeskus TEHO, Anne Saarinen

Junioriluokan voittaja Lumi Joutsen - Esquina, Hevoset 2018, photo SRL Hanna Heinonen, www.hannaheinonen.com

Lumi Joutsen Esquinalla Junioricupin voittoon Hevoset 2018 -esteillä

Lohjan Ratsastajia edustava Lumi Joutsen voitti tammalla Esquina Hevoset 2018 -messujen sunnuntaipäivän esteratsastusluokkien pääluokan, 110 cm esteillä kilpaillun Glen junioricupin. Luokassa nähtiin uusinnassa kaksi virheetöntä suoritusta, joista toisen ratsasti Loviisan Ratsastajien Lina Haddas tammalla Obora´s Metaxa.

Luokan voittaja sai samalla osallistumisoikeuden syksyn Helsinki International Horse Shown Junioritourille.

100 cm suomenhevosluokan, Prix de Hankkija, voitti Etelä-Pohjanmaan Urheiluratsastajien Maija-Riikka Pellikka oriilla Romeon Poju.

80 cm taitoarvosteluluokan, Prix de Hankkija KaamosCupin ykköseksi hyppäsi puolestaan Tampereen Ratsastusseuraa edustava ratsukko Taika Ropanen/Holböllgårds Felantine.

Tulokset:

Luokka 5 - 115 cm arv AM5, avoin junioreille, Glen Junioricup 115 cm arv AM5, Helsinki Intenational Horse Show bonusluokka, voittajalle osallistumisoikeus Junioritourille, 24 lähtijää ja 6 sijoittuu:
1) Lumi Joutsen, Lohjan Ratsastajat ry – Esquina 0-0/34.26, 2) Lida Haddas, Loviisan Ratsastajat ry - Lovi – Obora's Metaxa 0-0/37.59, 3) Aurora Lalu, Punametsän Ratsastajat ry – Munsboro Bullseye 0-4/36.72, 4) Janica Asula, Suomen Kenttäratsastusseura ry – Golden Victory 0-Hyl., 5) Daniela Simola, Rusko Riding Team ry – Javanais VD Bakkershoeve 4/58.07, 6) Eero Grönlund, Rusko Riding Team ry – One Cardamon 4/63.90, 7) Eevert Anttila, Keravan Ratsastusseura ry – Baloudina 4/65.69, 8) Lumi Joutsen, Lohjan Ratsastajat ry – Karmeelia 4/66.28, 9) Sarita Suckman, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Chikkolacka 4/66.80, 10) Reetta Ahtila, Kanta-Hämeen Ratsastajat ry – Ikke van het Bloemenhof 4/67.25, 11) Anne Karvonen, Itä-Savon Urheiluratsastajat r – Café de Paris 4/67.27, 12) Kira Kauranen, Punametsän Ratsastajat ry – Charly Brown 5/74.80, 13) Ines-Maria Hakasaari, Ratsastusseura Aino ry – Action 7/82.91, 14) Mira Rantanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Chick 2562 8/66.56, 15) Oona Huhdanperä, Tampereen Ratsastusseura ry – Boyco 8/67.12, 16) Kristina Auvinen, Ratsastusseura Skara ry – Balistic Boy P 8/69.40, 17) Elvira Virtanen, Paraisten Ratsastusseura ry – Orlean 8/70.65, 18) Eveliina Liukkonen, Ratsuryhmä ry – Hibiskas 8/70.97, 19) Anna Leinonen, Kanta-Hämeen Ratsastajat ry – El Paso MVH 9/74.70, 20) Sandra Ruuskanen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Chandor 12/65.11, 21) Matias Ventelä, Jalasjärven Ratsastajat ry – For Love 12/69.19, 22) Daniela Simola, Rusko Riding Team ry – Mousko du Buisson Z 17/73.70, 23) Aida Nyman, Lohjan Ratsastajat ry – Lennox 270 17/91.21, 24) Kristina Auvinen, Ratsastusseura Skara ry – Catoki's Del Sol 24/85.00
Source: https://online.equipe.com/fi/class_sections/291585

Luokka 4 - 100 cm arv A2.0, Prix de Hankkija, avoin suomenhevosille, 13 lähtijää ja 4 sijoittuu:
1) Maija-Riikka Pellikka, Etelä-Pohjanmaan Urh.Ratsastaj – Romeon Poju 0/50.29, 2) Esma Haddas, Loviisan Ratsastajat ry - Lovi – Dexter 0/50.92, 3) Heli Rainio, Suomenratsut ry – Fantasia 0/53.80, 4) Marja Tetri-Rantanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Pörnä-Poika 0/56.42, 5) Petra Mattila, Ratsastusseura Varsa ry – Valon Veikka 4/48.37, 6) Jonathan Hiekka, Suomenratsut ry – Herra Huu 4/52.08, 7) Linnea Haukilehto, Stall Anna Riders ry – Hiiden Linkman 4/52.23, 8) Marja Tetri-Rantanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Niisun Nestori 4/52.29, 9) Linnea Haukilehto, Stall Anna Riders ry – Päällikkö 4/54.70, 10) Erica Mäkilä, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Luuraus 4/55.62, 11) Elina Tamminen, Laitilan Ratsastajat ry – Helan Går 4/56.99, 12) Maijakaisa Alanko, Ratsastusseura Valkür ry – Taranis 4/58.93, 13) Amelia Kettunen, Ratsastusseura Verraton ry – Hilton Ilo Hyl.
Source: https://online.equipe.com/fi/class_sections/291584

Luokka 3 - 80 cm taitoarvostelu Prix de Hankkija KaamosCup presented by TRS 80 cm avoin miniKaamoscupin 10 parhaalle ratsukolle, 9 lähtijää ja 3 sijoittuu:
1) Taika Ropanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Holböllgårds Felantine 8.3/56.53, 2) Moona Punkari, Tampereen Ratsastusseura ry – Ibris 8.0/59.23, 3) Aura Mäenpää, Tallitiimi ry – Rhydymeirch Forever-In-Blue-Je 7.9/60.71, 4) Nea Nieminen, Tampereen Ratsastusseura ry – Indra's Lyra 7.7/58.25, 5) Sara Jauhiainen, Ratsastusseura Kannustin ry – Ceide Cliff 7.5/59.85, 6) Riikka Niemi, Tampereen Ratsastusseura ry – Ypäjä Ultra 7.0/54.49, 7) Veera Niemi, Tampereen Ratsastusseura ry – Memento Novo 6.9/58.93, 8) Henna Kaltto, Tampereen Ratsastusseura ry – Faust 6.8/74.66, 9) Ella Seppänen, Tampereen Ratsastusseura ry – Magic Trick Hyl.
Source: https://online.equipe.com/fi/class_sections/291583