11.09.2017

Keravan kenttäkisat 10.9., tiedote Sanna Uusivirta, Keravan Ratsastusseura ry

ESRAn aluemestarit, kuva Suvi Hänninen.

Monica van Assendelft ESRAn kenttäratsastuksen mestariksi Keravalla

Keravan Ratsastuskeskuksessa kilpailtiin sunnuntaina 10.9. kenttäratsastuksessa. Sateisessa säässä ratkottiin myös ESRA:n henkilökohtainen aluemestaruus luokassa 2, 90 cm.

Kentän pohja sekä kilpailijoiden pokka kesti ja vuoden 2017 mestaruuden vei Monica van Assendelft - Chupito M (Porvoon Ratsastajat ry), hopealle ratsasti Minna Leppälä-Pirtilä - Romeo M (Peuramaan Urheiluratsastajat ry) ja pronssille Kia Hyttinen - Aircare (Tuusulan Ratsastajat ry).

Kilpailuissa ratsastettiin myös luokat 80 cm ja 105 cm, sekä 60 cm:n maastokoe taitoarvostelulla.

Keravan Ratsastusseura

Kenttäkilpailu, Luokka 1, 105 cm, Hevoset
1) Linda Immonen / Kandelus (SuoVaRi), 62,6, 2) Tiina Kerttula / Bandit (GR), 62,6, 3) Tiia Mäntykoski / Frontass(Frontas) (JOKERA), 67,3, 4) Pentti Raiski / Cilene (PUNRA), 80,6, 5) Anne-Mari Vanhanen / Lacoste (DESE), 98,4, 6) Nicola Pitkänen / Lemurs II (JOKERA), 128,5, 7) Julia Pitkäranta / Luna VI (TR) , 7) Sanna Kortesmäki / Big Lottery (KERRA) , 7) Heidi Perttu / Silvana (KJR) , 7) Saija Kaidankangas / Gerda Bauer (LR TEAM) , 11) Virpi Nättiaho / My Cachet (SkaRa)

Kenttäkilpailu, Luokka 2, 90 cm, Hevoset