19.06.2017

Tiedote Monté Team Finland ry, Paula Keränen

Monteharjoituskilpailut, kuva Hanne Paalanen-Ericsson

Monté Team Finland toi lajin SRL:n toimintaan

Monté Team Finland ry teki historiaa järjestämällä SRL:n jäsenseurana montératsastuksen harjoituskilpailut 15.6.2017 Ruskolla.

Kervan tallin harjoitusradalla toteutettu tapahtuma keräsi myös yleisöä paikalle, kun kymmenen rohkeaa ratsukkoa, kuudesta eri ratsastusseurasta, kilpaili parilähtöinä toisiaan vastaan noin 400 metrin matkalla.

Iloisessa menossa oli mukana niin ravitaustaisia lämppäreitä kuin kouluratsujakin sekä pari ponikoon alle olevaa ravaajaa. MonTe-seuran tavoitteena on innostaa uusia harrastajia kokeilemaan montén huumaa sekä kehittää yhteistyötä eri ratsastusseurojen kesken. Seuran tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki hevosharrastajat!