26.11.2017

Soilu, Kelly ja Riikonen tuoreet esteratsastuksen hallimestarit

Sofia Soilu, Sophia Kelly ja Eveliina Riikonen juhlistivat esteratsastuksen loppuvuottaan pokkaamalla hallimestaruudet nimiinsä Ypäjä Movember Showssa sunnuntaina.
Team Finchevalia edustava Sofia Soilu voitti sekä pienten että isojen ponien mestaruuden virheettömillä suorituksillaan. Voittaja poneina nähtiin pienissä poneissa Pin Rock´s Hustle and Bustle ja isommissa For Next Generation.
Pienten ponien luokassa seuraaviksi sijoittuivat Sofia Saarinen/Cotton Socks ja Iina Rantanen/Soloman, jotka kumpikin edustavat Tampereen Ratsastusseuraa.
Isoissa poneissa kakkoseksi ylsi Mimmi Uusitalo/Kantje's Bayard Nastolan Urheiluratsastajista ja kolmanneksi Elisa Korhonen/Cheek Devil Dew-Drop Ratsastusseura Ainosta.
Lapsiratsastajien nopein uusintaradalla oli Kyrkslätt Idrottsföreningiä edustava Sophia Kelly Königs Kaprisilla KS. Toiseksi hyppäsi seuratoveri Ada Ojanpää/Lucky Lili ja kolmanneksi Auran Ratsastajien Antonia Virtanen/Cascada.
Junioreiden voittaja oli luokkansa ainoana virheetömästi myös uusinnan hypännyt Eveliina Riikonen/Zoncordes Kiuruveden Ratsastajista. Toiseksi sijottui Saara Kauppi/Alisma DE W Rusko Riding Teamista ja kolmanneksi Ida Palmos/Gaberlina Etelä-Vantaan Ratsastajista.

Tulokset:

Luokka 7 - 105 cm arv AM3, avoin II kategorian poniratsukoille / Pienten ponien hallimestaruus. 14 lähtijää ja 4 sijoittuu: 1) Sofia Soilu, Team Fincheval ry – Pin Rock's Hustle And Bustle 0-0/53.03, 2) Sofia Saarinen, Tampereen Ratsastusseura ry – Cotton Socks 0-4/41.58, 3) Iina Rantanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Soloman 4-0/49.37, 4) Nella Mäyrä, Rusko Riding Team ry – Turfhorst Royal Rose 4-4/49.81, 5) Mimosa Koivisto, Similän Ratsastusurheilijat ry – Top Tina 4-8/47.66, 6) Nella Mäyrä, Rusko Riding Team ry – Oilean Carna 5/69.24, 7) Mila Saukko, Uudenmaan Hevosurheilijat ry – Figaro 6/74.73, 8) Sofia Pyrhönen, Kyrkslätt Idrottsförening Rf – Lotte V 12/54.95, 9) Saskia Maripuu, Estonia – Mariana Hyl., 9) Remy Aerts, Tampereen Ratsastusseura ry – Bucephalus Hyl., 9) Heta Huhtasalo, Tallitiimi ry – Orina Hyl., 9) Ulrika Hämäläinen, Hankoniemen Ratsastajat ry – Beltin Hyl., 9) Nella Tossavainen, Lohjan Ratsastajat ry – Pin Rock's Mikado Hyl., 9) Kreeta Ollila, Askolan Ratsastajat ry – Copper's Prince Caspian Hyl.

Luokka 9 - 115 cm arv AM3, avoin I kategorian poniratsukoille / 115 cm arv AM3.Isojen ponien hallimestaruus 15 lähtijää ja 4 sijoittuu: 1) Sofia Soilu, Team Fincheval ry – For Next Generation 0/70.33, 2) Mimmi Uusitalo, Nastolan Urheiluratsastajat ry – Kantje's Bayard 1/80.31, 3) Elisa Korhonen, Ratsastusseura Aino ry – Cheek Devil Dew-Drop 5/80.58, 4) Aida Nyman, Lohjan Ratsastajat ry – Rockstar 7/90.17, 5) Janina Keinänen, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Flying Expectations 8/75.76, 5) Sanni Leino, Punametsän Ratsastajat ry – Sweet 8/73.94, 5) Kippen Närep, Estonia – Rosehill Fascination 8/64.57, 8) Antonia Virtanen, Auran Ratsastajat ry – Poetic Super Girl 12/69.01, 8) Ella Orusmaa, Kotimäen Ratsastajat ry – Casanova 12/95.48, 8) Daniela Simola, Rusko Riding Team ry – Javanais VD Bakkershoeve 12/94.11, 11) Carolina Idänpään-Heikkilä, Peuramaan Urheiluratsastajat r – Hembys Smaragd 14/84.15, 12) Sarita Suckman, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – FBI Kassarist 16/64.94, 13) Lumi Joutsen, Lohjan Ratsastajat ry – Melview Extra Bounce 17/81.08, 14) Veera Valli, Ilmajoen Ratsastajat ry – Pilgrim's Son 20/74.51, 15) Petra Forsman, Salo Riding Club ry – Vunder Hyl.

Luokka 9b - 115 cm arv AM3, Lapsiratsastajien hallimestaruus, 12 lähtijää ja 3 sijoittuu: 1) Sophia Kelly, Kyrkslätt Idrottsförening Rf – Königs Kapris KS 0-0/39.45, 2) Ada Ojanpää, Kyrkslätt Idrottsförening Rf – Lucky Lili 0-0/41.47, 3) Antonia Virtanen, Auran Ratsastajat ry – Cascada 0-0/44.03, 4) Eveliina Liukkonen, Ratsuryhmä ry – CP Centi 0-4/40.58, 5) Eveliina Liukkonen, Ratsuryhmä ry – Al Quinara 4/74.04, 5) Kuronen Tiina, Kuopion Ratsastajat ry – Qiara KS 3010 4/71.62, 7) Daniela Simola, Rusko Riding Team ry – Mousko du Buisson Z 8/70.50, 8) Janina Keinänen, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Ascoast Chiantinovo 9/82.94, 8) Antonia Virtanen, Auran Ratsastajat ry – Vavira 9/99.33, 10) Mila Saukko, Uudenmaan Hevosurheilijat ry – Doralanda VDM 12/77.56, 11) Matilda Maccelli, Rusko Riding Team ry – Cassini-G Hyl., 11) Ella Orusmaa, Kotimäen Ratsastajat ry – Daywalker Kesk.

Luokka 11 - 125 cm arv AM3, Junioriratsastajien hallimestaruus, 25 lähtijää ja 7 sijoittuu: 1) Eveliina Riikonen, Kiuruveden Ratsastajat ry – Zoncordes 0-0/52.62, 2) Saara Kauppi, Rusko Riding Team ry – Alisma DE W. 0-4/49.39, 3) Ida Palmos, Etelä-Vantaan Ratsastajat ry – Gaberlina 0-6/62.63, 4) Mira Rantanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Warnaba L Z 0-12/59.08, 5) Janina Kvarnström, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Hyper Panda 4/63.05, 5) Sessi Skutnabb, Suomen Kenttäratsastusseura ry – Handel's Kosmos 4/64.71, 5) Helmi Rautalin, Ratsastusseura Kiva ry – Florentea 4/64.97, 5) Peppiina Pesonen, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Billy Windsor 4/62.86, 5) Saara Kauppi, Rusko Riding Team ry – Everest 4/65.86, 10) Jenny Aarnio-Wihuri, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Euphorio 5/71.85, 10) Janina Kvarnström, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Volovent du Veret 5/69.16, 12) Ida Johansson, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Helios du Petit Vivier 8/64.33, 12) Teresita Bremer, Hattel Riders ry – Fianta 8/67.33, 12) Anna Kankaansivu, Tampereen Ratsastusseura ry – Up To Date 8/63.69, 15) Vilma Lappalainen, Lounais-Espoon Ratsastajat ry – Chicolino 10/76.96, 16) Lida Haddas, Hl-Ryttarteam Lovisa Rf – Obora's Metaxa 12/60.48, 17) Ida Tuominen, Lohjan Ratsastajat ry – Early Snow 16/59.62, 18) Kristina Auvinen, Ratsastusseura Skara ry – Balistic Boy P 17/69.32, 19) Noora Jukarainen, Mikkelin Ratsastusseura ry – Lady Gala 21/70.58, 19) Pinja Klemola, Team Fincheval ry – Calinka Z 21/71.47, 21) Anne Karvonen, Itä-Savon Urheiluratsastajat r – Ruegarden 28/68.07, 22) Petra Mattila, Ratsastusseura Varsa ry – Guinevere Hyl., 22) Essi Teivastenaho, Lohjan Ratsastajat ry – Lyngbjergs Heartache Hyl., 22) Elvira Virtanen, Paraisten Ratsastusseura ry – Orlean Kesk., 22) Eero Grönlund, Rusko Riding Team ry – Apache Sunrice Hyl.