25.11.2017

Tiedote Ratsastus- ja valmennuskeskus Teho, Anne Saarinen

Sonja Kaakko voitti Esteralla Criollo Cupin Ypäjän Movember Show'ssa

Ratsastusseura Tavastiaa edustavan Sonja Kaakon päättäväinen ja nopea ratsastus toi ratsastajalle voiton lauantaina Ypäjä Movember Show´ssa järjestetyssä Criollo Cupin, 120 cm, finaalissa ratsulla Estera.
Toiseksi luokassa ratsasti Rusko Riding Teamin Saara Kauppi Alismalla ennen Etelä-Kymen Urheiluratsastajien Elina Ihatsua/Anne B. Jännittävässä uusinnassa nähtiin 14 virheetöntä suoritusta.

Päivän viimeisenä ratsastetun 130 cm -esteluokan kolme ensimmäistä sijaa menivät kaikki Sanna Backlundin tiimiin eli Hattel Ridersin ratsukoille. Voiton vei tällä kertaa Janna Jensen Elinealla ennen Elena Hämäläiistä Carla T:llä ja Susanna Granrothia ratsulla Carmanda.

Kilpailut jatkuvat Ypäjällä sunnuntaina, jolloin pääluokkina vuorossa ovat ponien, lapsiratsastajien sekä junioreiden hallimestaruudet. Kilpailut alkavat kello 8.00 Ypäjän Opisto-hallissa.

Kilpailut järjestää Ratsastus- ja valmennuskeskus Teho.

Tervetuloa!

Tuloksia:

Luokka 4 Criollo Cup 120 cm arv 367.1 (A2/A2) avoin kaikille, 56 lähtijää ja 14 sijoittuu:
1) Sonja Kaakko, Ratsastusseura Tavastia ry – Estera 0-0/28.39, 2) Saara Kauppi, Rusko Riding Team ry – Alisma DE W. 0-0/30.23, 3) Elina Ihatsu, Etelä-Kymen Urheiluratsastajat – Anne B. 0-0/30.78, 4) Petra Heikkinen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Q And Q DK Z 0-0/30.79, 5) Heini Puomila, Tampereen Ratsastusseura ry – Chalifas 0-0/31.20, 6) Jenna Huhtasalo, Pinomäki Royality Riding Club – Kiahan Centelleo 0-0/32.56, 7) Jenna Yrjövuori, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Graal 0-0/32.68, 8) Sessi Skutnabb, Suomen Kenttäratsastusseura ry – Handel's Kosmos 0-0/33.16, 9) Emmi-Maria Nevala, Pinomäki Royality Riding Club – Harley's Casilino 0-0/33.34, 10) Sofia Stenius-Linna, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – Claipeda 0-0/33.70, 11) Sofia Soilu, Team Fincheval ry – Vanille du Barquet 0-0/33.95, 12) Susanna Granroth, Hattel Riders ry – Cadanse Z 0-0/36.18, 13) Jenny Aarnio-Wihuri, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Euphorio 0-0/38.56, 14) Susanna Granroth, Hattel Riders ry – Elitha 0-0/39.50, 15) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Gambia 0-4/30.26, 16) Oona Huhdanperä, Tampereen Ratsastusseura ry – Boyco 0-4/31.91, 17) Karoliina Kovanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Duuck 0-4/34.57, 18) Peppiina Pesonen, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Billy Windsor 0-4/38.75, 19) Jenna Stenroth, Laajavuoren Ratsukot ry – Jallu-Cola 4/45.06, 20) Noora Ala-Äijälä, Laitilan Ratsastajat ry – Quickly KS 4/47.30, 21) Saara Kauppi, Rusko Riding Team ry – Everest 4/48.50, 22) Inka Varjo, Turun Ratsastajat ry – Binoche 4/50.85, 23) Mette Perälä, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Caldas 4/51.26, 24) Erica Mäkilä, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Blanca II 4/51.76, 25) Erika Hanhisuanto, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – Carambola 4/52.25, 26) Sandra Lähde, Ratsastusseura Varsa ry – Fanita 4/52.51, 27) Susanna Granroth, Hattel Riders ry – Garike 4/54.61, 28) Elina Ihatsu, Etelä-Kymen Urheiluratsastajat – Luziana 2808 4/54.72, 29) Taru Kajantola, Laitilan Ratsastajat ry – Liberty Night 4/54.89, 30) Susanna Granroth, Hattel Riders ry – Frominka 4/55.36, 31) Iina Karhinen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Felicia 5/59.07, 32) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Doria 8/48.52, 33) Anna Kankaansivu, Tampereen Ratsastusseura ry – Up To Date 8/48.66, 34) Ida Johansson, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Helios du Petit Vivier 8/51.29, 35) Anne Karvonen, Itä-Savon Urheiluratsastajat r – Ruegarden 8/51.41, 36) Inna Ranta, Salon Ratsastusseura ry – Flipper 8/51.84, 37) Mira Flinkkilä, Riding Club Solbacka ry – Fulltime 8/53.80, 38) Janette Kyyriäinen, Hattel Riders ry – Galileo E 8/54.02, 39) Noora Jukarainen, Mikkelin Ratsastusseura ry – Lady Gala 8/54.78, 40) Johanna Talvio, Cool Riders ry – Energy MH 8/55.42, 41) Vilma Lappalainen, Lounais-Espoon Ratsastajat ry – Chicolino 8/71.73, 42) Noora Jukarainen, Mikkelin Ratsastusseura ry – Satellite 9/75.05, 43) Lotta Lamberg, Lempi Racing Team ry – Aquastory'An 12/46.31, 44) Karoliina Kovanen, Tampereen Ratsastusseura ry – Little John Z 12/53.93, 45) Veera Pukkila, Salo Riding Club ry – Cavito 12/55.55, 46) Eveliina Riikonen, Kiuruveden Ratsastajat ry – Zoncordes 12/73.31, 47) Vilma Kirves, Husön Ratsastajat ry – ConDolcezza Hyl., 47) Jenni Putro, Uudenkaupungin Ratsastajat ry – Leonardo VH Meierhof Z Hyl., 47) Saana Salli, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – He'las Lorano Hyl., 47) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Bozz Kesk., 47) Antonia Virtanen, Auran Ratsastajat ry – Cascada Kesk., 47) Saara Mansikkamäki, Tallitiimi ry – Fräulein B Hyl., 47) Ann-Niina Kiviniitty-Ranta-Aho, Ratsastusseura Varsa ry – Nostalgia Hyl., 47) Jenna Salminen, Ypäjän Ratsastajat ry – Glitter of Springnight Hyl., 47) Jenna Huhtasalo, Pinomäki Royality Riding Club – Leniree Hyl., 47) Hilja Viertola, Tampereen Ratsastusseura ry – Beaulita Hyl.

Luokka 5 130 cm arv 367.1 (A2/A2) avoin kaikille: 29 lähtijää ja 8 sijoittuu
1) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Elinea VDL 0-0/35.86, 2) Elena Hämäläinen, Hattel Riders ry – Carla T. 0-0/37.54, 3) Susanna Granroth, Hattel Riders ry – Carmanda 0-0/37.91, 4) Sofia Stenius-Linna, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – Claipeda 0-0/42.02, 5) Erica Mäkilä, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Chicadee 0-0/42.29, 6) Wilma Heikkinen, Hattel Riders ry – Diamond O.T. Lowlands Z 0-4/35.53, 7) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Gambia 0-4/40.95, 8) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Quardino L 184 0-4/43.82, 9) Minna Lehtonen, Ratsastusseura Varsa ry – Cerano 0-8/35.59, 10) Jukka Rantanen, Ypäjän Ratsastajat ry – Carlos Santana 15 0-8/43.10, 11) Marika Rättö, Tuomarinkylän Ratsastajat ry – Stellaria 4/48.65, 12) Petra Heikkinen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Alabama-Balia 4/48.90, 13) Elina Ihatsu, Etelä-Kymen Urheiluratsastajat – Anne B. 4/49.50, 14) Janna Jensen, Hattel Riders ry – Doria 4/49.59, 15) Iina Karhinen, Pohjois-Karjalan Urheiluratsas – Wayro W 4/51.06, 16) Jukka Rantanen, Ypäjän Ratsastajat ry – Cadanz 4/51.21, 17) Erika Hanhisuanto, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – Carambola 4/52.73, 18) Susanna Granroth, Hattel Riders ry – Elitha 4/52.74, 19) Wilma Heikkinen, Hattel Riders ry – Elvis PS 4/53.92, 20) Linda Metsämäki, Ypäjän Ratsastajat ry – Deblin H.V 4/55.44, 21) Janina Kvarnström, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Volovent du Veret 4/56.00, 22) Elena Hämäläinen, Hattel Riders ry – Wiseguy 6/64.16, 23) Susanna Granroth, Hattel Riders ry – Tay Malaysia 6/67.05, 24) Sonja Kaakko, Ratsastusseura Tavastia ry – Estera 8/49.25, 25) Jenna Yrjövuori, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Graal 8/50.88, 26) Anna Kankaansivu, Tampereen Ratsastusseura ry – Up To Date 21/61.44, 27) Vilma Kirves, Husön Ratsastajat ry – Century Fox 21/63.94, 28) Emmi-Maria Nevala, Pinomäki Royality Riding Club – Harley's Casilino 25/61.80, 29) Johanna Talvio, Cool Riders ry – Chelsea Kesk.
Kaikki tulokset löytyvät Equipe tulospalvelusta: http://online.equipe.com/fi/competitions/22463