02.01.2018

Tiedote ja kuva Suomen Hippos ry

Suomen Hippoksen Ratsukasvatuksen yhteistyötilaisuus 23.1.

Hippos-talolla järjestetään ratsuhevoskasvatuksen yhteistyötilaisuus tiistaina 23. tammikuuta kello 16 alkaen. Tilaisuudessa keskustellaan suomalaisen ratsukasvatuksen tulevaisuudesta Hippoksen uuden strategian ja kasvattajakyselyihin saatujen vastausten pohjalta. Jalostusjohtaja Minna Mäenpää pitää alustuksen, jonka jälkeen keskustellaan kyselyvastauksissa esiin nousseista teemoista.

varsa2

Mitä? Ratsukasvatuksen yhteistyötilaisuus
Missä? Hippos-talo, 2. kerros, Tulkinkuja 3, Espoo
Milloin? Tiistaina 23. tammikuuta kello 16

Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös Skypen välityksellä.

Lisätietoa: http://www.hippos.fi/jalostus_ja_nayttelyt/yleista_jalostuksesta/ajankohtaista_-_jalostus/ratsukasvatuksen_yhteistyotilaisuus_hippos-talolla_23.1..18404.news