07.08.2017

Tiedote: Teittilän talli

Teittilän tallin Horse Show Pieksämäellä 27.8. ja 9.- 10.9.

Teittilän talli tuottaa jo seitsemättä kertaa harrastajavoimin toteutettua, huikeaa koko perheen Horse Show:ta joka vie sinut tarunomaiselle matkalle Keijun mukana.
Kokoa porukka kasaan talliltasi tai seurastasi ja lähtekää mukaan seikkailuun.

Keijun kotimatka on alkanut. Tänä vuonna seikkaillaan vuonna 2016 alkaneen trilogian toisessa osassa. Varjomaan vartijat pitävät huolen ettei matka tule olemaan helppo.. Keijun on oltava rohkea päästäkseen takaisin Keijulaaksoon. Onneksi Keijun ei tarvitse matkata yksin vaan mukaan tempautuu vanhoja ystäviä matkan varrelta. Mutta onko Keijusta sittenkään tähän kaikkeen..? Pääseekö Keiju takaisin Keijulaaksoon lunastamaan siipensä takaisin...?

Esitys sisältää joitain jännittäviä ja voimakkaita kohtauksia. Tämän vuoksi suositusikäraja S6.

Teittilän tallin Horse Show 27.8. - 9.- 10.2017. Esitykset kaikkina päivinä klo 14.00 ja 17.00.

Lisätietoa: PDF-liite