29.06.2017

Elena Hämäläinen ja Carla T. Kuva: Annika Koivula.

Torstain tuloksia Salosta

Salon Ratsastusseuran nelipäiväiset Salo Horse Show -kilpailut alkoivat tänään torstaina Salon Urheilupuistossa. Päivän korkeimman eli 120-senttisen luokan voittoon ratsasti Hattel Ridersin Elena Hämäläinen hevosella Carla T. Rusko Riding Teamin Saara Kauppi voitti 110 sentin luokan ratsullaan Alisma DE.

Kaarinan Kenttäratsastajien Peppi Salo onnistui voittamaan sekä 90 cm että metrin luokan ratsullaan Florian. Pienimmän eli 80 cm luokan paras oli Ria-Maria Manelius Salo Riding Clubista hevosella Onnenperän Annie.

Kilpailun nettisivut: https://www.salohorseshow.net/

Tulokset, Salon Ratsastusseura ry / Salo Horse Show, torstai 29.6.2017

80 cm, arv. A.0.0 (17 lähtijää, 9 puhdasta rataa):
1)Ria-Maria Manelius, Salo Riding Club ry – Onnenperän Annie 0/55.28, 1) Pinja Varsanpää, Hankoniemen Ratsastajat ry – Hillside Tintalle 0/63.19, 1) Hanna Penttala, Cool Riders ry – Corcovada Z 0/72.75, 1) Nina Vikman, Ypäjän Ratsastajat ry – Quinini N 0/60.46, 1) Anna-Daalia Sukula, Hankoniemen Ratsastajat ry – Weston Joychild 2678 0/63.84, 1) Katariina Ketola, Turun Urheiluratsastajat ry – Metsäkylän Unski 0/69.81, 1) Nina Andersin, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – Cosmos 0/70.44, 1) Milla Powney, Elämysratsastajat ry – Fay of Night 0/58.61, 1) Lotta-Katariina Lehtonen, Hattel Riders ry – Kujalan Loitsu 0/62.06

90 cm, arv. 367.1 (A2/A2) (33 lähtijää ja 9 sijoittuu):
1)Peppi Salo, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Florian 0-0/23.82, 2) Emilia Hellman, Hankoniemen Ratsastajat ry – Hillside Tintalle 0-0/23.87, 3) Peppi Salo, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Renaissance 0-0/25.72, 4) Ulrika Hämäläinen, Hankoniemen Ratsastajat ry – Gulliver III 0-0/26.80, 5) Charlotte Åkerblom, Väst-Nylands Ryttare Rf – Szejk II 0-0/28.34, 6) Hanna Penttala, Cool Riders ry – Corcovada Z 0-0/28.89, 7) Nina Vikman, Ypäjän Ratsastajat ry – Quinini N 0-0/29.63, 8) Theresa Segercrantz, Peuramaan Urheiluratsastajat r – Coriostro 0-0/30.08, 9) Ellen Mickelsson, Kauniaisten Ratsastajat - Gran – Calidus 0-0/31.04

100cm, arv. 367.1 (A2/A2) (63 lähtijää ja 16 sijoittuu)
: 1) Peppi Salo, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Florian 0-0/23.06, 2) Annika Huuskonen, Billnäsin Ratsastajat ry – Amber Z 0-0/23.29, 3) Sanna Silvennoinen, Lempi Racing Team ry – Lowhill Mission Man 0-0/23.70, 4) Charlotte Åkerblom, Väst-Nylands Ryttare Rf – Szejk II 0-0/24.12, 5) Sandra Eftekharshenas, Väst-Nylands Ryttare Rf – Engholm's Comeli 2990 0-0/24.26, 6) Matilda Maccelli, Rusko Riding Team ry – Cassini-G 0-0/24.51, 7) Jenna Murtola, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – First Time CKV 0-0/25.42, 8) Moona Kantola, Equestrian Team Turku ry – Prime Minister 0-0/26.31, 9) Sara Louhevirta, Kyrkslätt Idrottsförening Rf – Peak A Boo 0-0/26.69, 10) Elina Österberg, Wiurilan Hevosurheilijat ry – Supin Siro 0-0/26.82, 11) Mikael Forsten, Tuomarinkylän Ratsastajat ry – Lovely Friend 2949 0-0/27.41, 12) Minna Ikonen, Lounais-Espoon Ratsastajat ry – Klasyka 0-0/27.47, 13) Tomas Kiviranta, Salo Riding Club ry – Flaiders 0-0/27.76, 14) Virpi Mäki-Opas, Lehtimäen Ratsastajat ry – West Side Prunella 0-0/28.65, 15) Emmi Hallikainen, Ääneseudun Ratsastajat ry – Ballack 0-0/31.30, 16) Virpi Mäki-Opas, Lehtimäen Ratsastajat ry – Grande Alegria 0-0/31.87

110 cm, arv. A.2.0 (70 lähtijää ja 18 sijoittuu): 1) Saara Kauppi, Rusko Riding Team ry – Alisma DE W. 0/56.34, 2) Jasmin Hippeläinen, Hollolan Ratsastajat ry – Wodka 0/58.38, 3) Ida Johansson, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Helios du Petit Vivier 0/58.84, 4) Hedwig Wikström, Eriksnäsin Ratsastajat - Eriks – CVR Shakiro 0/58.88, 5) Taru Vähämäki, Ypäjän Ratsastajat ry – Funkel Sundream 0/59.78, 6) Peppiina Pesonen, Siuntion Urheiluratsastajat ry – Billy Windsor 0/61.41, 7) Linda Katara, Lohjan Ratsastajat ry – Equitana 0/62.51, 8) Linda Palin, Ypäjän Ratsastajat ry – Rytter's Cookie Queen 0/63.58, 9) Ida Palmos, Etelä-Vantaan Ratsastajat ry – Perla III 0/63.89, 10) Emmi-Maria Nevala, Pinomäki Royality Riding Club – Harley's Casilino 0/64.19, 11) Inna Ranta, Salon Ratsastusseura ry – Flipper 0/65.22, 12) Joni Paavola, Ypäjän Ratsastajat ry – Gaza 0/65.42, 13) Tomas Kiviranta, Salo Riding Club ry – Caracan 0/65.47, 14) Tiina Tarusalo, Auran Ratsastajat ry – Krishna E 0/65.51, 15) Jenna Murtola, Kaarinan Kenttäratsastajat Kak – Queen 0/66.01, 16) Aina Saarikallio, Rusko Riding Team ry – Galvanina HX 0/66.08, 17) Eevi Lindroth, Auran Ratsastajat ry – Gaudino 0/66.24, 18) Johanna Lipponen, Tampereen Ratsastusseura ry – D-Quintus 0/67.08

120cm, arv. 367.1 (A2/A2) (34 lähtijää ja 9 sijoittuu): 1) Elena Hämäläinen, Hattel Riders ry – Carla T. 0-0/33.50, 2) Tomas Kiviranta, Salo Riding Club ry – Caracan 0-0/34.07, 3) Viivi Monto, Hattel Riders ry – Energy MH 0-0/35.38, 4) Susanna Rautanen, Ratsastusseura Tavastia ry – Cupcake Girl 0-0/36.53, 5) Minna Eranka, Suomen Kenttäratsastusseura ry – HN Cayenne 0-0/37.90, 6) Susanna Brandt, Salo Riding Club ry – Easybeat 0-0/38.06, 7) Tomas Kiviranta, Salo Riding Club ry – Galileo 0-0/38.72, 8) Linda Palin, Ypäjän Ratsastajat ry – S Cloud 2859 0-0/42.43, 9) Iisa Huttula, Nika Team ry – Chandara 0-0/43.17

Tiedote / Salon Ratsastusseura