14.02.2017

Ystävänpäivän tarjoushinnalla Helsinki International Horse Show’hun

Helsinki International Horse Show’n lipunmyynti polkaistaan käyntiin huikealla ystävänpäivätarjouksella.

Varaa lippusi parhaille paikoille ajoissa! Ystäväpäivän kunniaksi tarjoamme lauantain kansainväliseen iltanäytöksen lipun hintaan 39,50 € (norm. 69,50 €). Tarjous on voimassa 20.2. asti.

Näytös sisältää sopivan sekoituksen huippu-urheilua ja viihdettä. Illan aloittaa kansainvälinen 150 cm esteluokka, jossa on mahdollisuus bongata Helsingissä vierailevia maailman huippuja. Kansainvälisessä Suomi 100 teemaisessa esteluokassa suomalaiset Legendat kohtaavat kansainväliset huiput ja kouluratsastuksen ystäville on tarjolla Small Tourin finaali. Suomi 100 Show'ssa luvassa näyttävä läpileikkaus itsenäisen Suomen ratsastusurheilun vuosikymmenten merkkipaaluista ja ratsastusmuotia vuosikymmenten varrelta.

Ladies Night tarjoaa hemmotteluhetkiä Brewer Streetillä ja näytöksen jälkeen yleisö on tervetullut After Ride’n illanviettoon. Helsingin Jäähallissa on mahdollisuus nauttia monipuolisen ravintolamaailman herkuista ja käydä ostoksilla Horse Expossa. Horse Show on erinomainen kohtaamispaikka hevosten ystäville. Viihtyminen on taattu hyvässä seurassa hevostelun merkeissä.

Liput ticketmaster.fi
Lisätiedot ja ohjelma http://www.helsinkihorseshow.fi