SRL

Kerro kaverille:

Sporttirekisteri - usein kysytyt kysymykset

Onko jäsenelle lähtenyt lasku?
Henkilön Laskut -välilehdeltä näet kaikki jäsenelle lähteneet laskut. Vasemman reunan suurennuslasia klikkaamalla näet, mikä maksu on kyseessä. Kirjauspäivä = päivä, jolloin lasku on tehty/lähetetty, Suorituspäivä = maksupäivä.

Jäsen on hukannut jäsenlaskunsa, mistä uusi?
Henkilön Laskut -välilehdeltä valitset oikean laskurivin ja painat kyseisen rivin oikeasta reunasta Tulosta -nappia.

Jäsen on hukannut lisenssilaskunsa, mistä uusi?
Henkilön Laskut -välilehdeltä valitset oikean laskurivin ja painat kyseisen rivin oikeasta reunasta Tulosta -nappia.

Jäsen on maksanut jäsenmaksunsa / lisenssinsä yli viikko sitten, mutta rekisterin mukaan maksu ei ole kunnossa.
Lasku on voitu maksaa puutteellisin tiedoin. Pyydä jäseneltä kuitti tai viite, millä maksu on maksettu ja toimita se oman alueesi aluesihteerille tutkittavaksi. Lasku täytyy maksaa oikealle tilille, oikealla viitteellä ja oikea summa, muuten maksu ei kohdistu.

Täysjäsen ei ole saanut Hippos-lehteä.
Tarkista, että jäsenmaksu on maksettu kokonaisuudessaan kuluvalle jäsenkaudelle.
Tarkista, että osoite on oikein (myös postinumero!).
Jos kaikki em. kohdat ovat kunnossa, ole yhteydessä aluesihteeriin.

Jäsen ei ole saanut jäsenkorttia.
Henkilön Jäsenyys -välilehdellä jäsentiedoissa on kohta "Korttipäivä"; siitä näkee, koska tiedot korttia varten on ajettu rekisteristä. Kortti on jäsenellä n. viikon kuluttua painoon menosta.

Jäsenen jäsenkortti on kadonnut.
Ilmoita oman alueesi aluesihteerille jäsenen sportti-id ja pyydä häneltä uutta korttia.

Miten jäsen saa itselleen lisävakuutuksen?
Lisävakuutus lunastetaan liiton nettisivuilta löytyvän linkin kautta tästä. Lisävakuutusta ei voi lunastaa esim. maksamalla omalla jäsenmaksulaskullaan kaksitoista euroa isomman summan.