Drómin Kevätkisat 27.-28.5.2023

22.5.2023

Hestamannafelagid Drómin tiedote

Hestamannafelagid Drómin Kevätkisat pidetään Islanninhevostalli Dynurin baanalla, os. Vanhankyläntie 189, 01860 Perttula.

Kilpailuissa noudatetaan FEIF-sääntöjä sekä SRL:n yleisiä kilpailusääntöjä soveltuvin osin. Kyseessä ovat kansalliset-, alue-, seura- sekä harjoituskilpailut. Lauantaina ovat kansallisten luokkien T1, T2 ja V1 karsinnat sekä alueluokat T3 ja F1. Sunnuntaina loput alueluokat, harjoituskilpailut sekä yksilöluokkien (T1, T2, V1 ja F1) finaalit. Pidätämme oikeuden muutoksiin riippuen osallistujamääristä. Kilpailujen aikataulu ja lähtölistat julkaistaan IceTestNG sovelluksessa ja IceTestNG nettisivuilla https://ticker.icetestng.com,

Facebookin tapahtumasivuilla ja Kipan liitteissä. IceTestNG:n kautta pääset seuraamaan kisojen etenemistä ja tuloksia melkein reaaliajassa. Katsojille vapaa pääsy tapahtuma-alueelle ja paikalla on pienimuotoinen buffetti. Tervetuloa Drómin Kevätkisoihin!

AIKATAULU

LAUANTAI 27.5.23

Kisat aloitetaan klo 11.00 ja luokat ratsastetaan putkeen, lounastauko on merkattu luokkien väliin. Taukojen pituutta säädetään tilanteen mukaan. Kisat pyritään päättämään klo 16.15 mennessä.

LUOKKAJÄRJESTYS T2 Kansalliset (Jun / Nuo / Sen) T1 Kansalliset (Jun / Nuo / Sen) T3 Alue (Jun / Nuo / Sen) Lounas F1 Alue (Jun / Nuo / Sen) V1 Kansalliset (Jun / Nuo / Sen)

SUNNUNTAI 28.5.23

Kisat aloitetaan klo 10.00 ja luokat ratsastetaan putkeen, tauot ovat merkattu luokkien väliin. Taukojen pituutta säädetään tilanteen mukaan. Kisat pyritään päättämään klo 17:15 mennessä.