Porvoon Laukkaderby 2024 - kesän vauhdikkain hevostapahtuma

10.4.2024

Porvoon raviradalla järjestetään jännittävä koko perheen tapahtuma, Porvoon Laukkaderby 2024, sunnuntaina 30.6.2024! Tämän unohtumattoman päivän mahdollistavat yhteistyössä Skura ry ja Porvoon Hevosystävät ry.

Tapahtuma tarjoaa toimintaa kaikenikäisille ja -kokoisille hevosystäville. Kisaradalle laukkaavat omissa lähdöissään niin pienet shetlanninponit kuin täysi- ja puoliveriset sekä kaikki hevosrodut siltä väliltä. Kaikkien rakastama Muuli tullaan myös näkemään mukana karkeloissa. Lisäksi tänä vuonna uutuutena radan valtaavat tuulennopeasti ravaavat monté-ratsukot. Keppihevosille on varattu oma, vauhdikas lähtönsä.

Kilpailukutsu on julkaistu tapahtuman omilla verkkosivuilla laukkaderby.fi ja tapahtuman Facebook-sivuilla. Ilmoittautumisia otetaan vastaan.

Yleisöllä on mahdollisuus nauttia tapahtumasta ilmaiseksi, ja lapsiperheille on suunniteltu runsaasti oheisohjelmaa. Yleisöalueelta löytyy useita ruokapisteitä, joista voi hankkia makeita ja suolaisia herkkuja.

Yleisöä kannustetaan pukeutumaan tyylikkäästi ja luovasti, sillä upeat hatut ja hienot asut tuovat lisäväriä jännittävään päivään! Asu on totta kai vapaa, mutta parhaat Porvoon Laukkaderbyn Ascot-tyyliset puvut palkitaan.

Jännittävän Laukkaderby-päivän meille juontaa sujuvasanainen Teemu Ahtee. Teemu tulee varmasti viihdyttämään meitä erinomaisesti ja takaamaan tapahtumalle mukavan hengen. Totta kai Teemulla on myös faktat hallussa ja hänen seurassaan ei aika käy pitkäksi! Teemu tunnetaan mm. kansainvälisen ratsastustapahtuman Helsinki Horse Shown juontotehtävistä.

Skura ry ja Porvoon Hevosystävät ry ovat järjestäneet laukkakilpailut kaksi kertaa aikaisemminkin, vuosina 2019 ja 2022. Paikalla on aina ollut ilahduttava määrä osanottajia ja katsojia. Alla muutamia palautteita tapahtumista:

“Kiitos kivasta tapahtumasta! Kaksikuukautisen poikamme ekat ratsastuskisat, Espoosta asti ajeltiin katsomaan hienoja heppoja - ja ihanaa muulia!”

“Unohtumaton tapahtuma! Parhaat kisat, joita olen ikinä seurannut! Hauskaa ja mahtavaa tunnelmaa. Kiitos järjestäjille! Toivottavasti näitä tulee jatkossakin.”

“Kiitos mukavasta päivästä. Oli ihana viettää aikaa äitini kanssa ja nauttia kauniista kesäsäästä.”

Laukkakilpailut alkavat kello 11 Porvoon raviradalla osoitteessa Lapinniementie 12, 06100 Porvoo.

Lisätietoja tapahtumasta löydät verkkosivuiltamme: https://www.laukkaderby.fi/ ja Facebook-sivuiltamme Porvoon Laukkaderby 2024: https://www.facebook.com/events/925624849124590/.