Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 29.4.2024Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 18
- 29.4.2024Käsikirja kouluratsastuksen arvosteluun julkaistu
- 26.4.2024CDI Ypäjä 2024 osallistumisoikeus
- 25.4.2024ClipMyHorse.TV jäsenetu - Seuraa kansallisia kisojamme ja olympiaratsastajiemme valmistautumista Pariisiin
- 25.4.2024Tekoäly-iltatee 20.5. klo 19
- 22.4.2024Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 17
- 19.4.2024FEI:n ponimittausta tarjolla Virossa 13.5.
- 18.4.2024Osallistu kyselytutkimukseen - Tunnesyöminen opiskelussa tai kilpaurheilussa
- 17.4.2024Ratsastajainliiton hallituksen 13.4. kokouksen päätöksiä
- 16.4.2024Haku Ratsastajainliiton seurakehittämisvalmennukseen on käynnissä