Muutoksia Ratsastajainliiton henkilökunnassa

10.8.2018

Seurapalveluiden linjapäällikkö Nina Kaipio on saanut uuden työmahdollisuuden ja siirtyy toisen työnantajan palvelukseen syyskuun alussa. Kaipio päättää nykyisessä tehtävässään elokuun aikana.

”Nina on ollut yhdeksän vuotta Ratsastajainliitossa, ja hän on ollut vahvasti vaikuttamassa seura-, talli- ja harrastustoiminnan positiiviseen kehitykseen. Hänen määrätietoista ja osaavaa sitoutumista työhönsä on arvostettu. Kiitän lämpimästi Ninaa ja onnittelen häntä uudesta urahaasteesta”, toivottaa liiton toimitusjohtaja Pekka Törmälä. Seuraajan haku käynnistyy välittömästi.

”Lähtöpäätöksen tekeminen oli ilman muuta vaikeaa, koska olen viihtynyt työssäni ja pitänyt yhteistyöstä laajan verkostomme kanssa. Yhdeksän vuotta on kuitenkin pitkä aika ja haluan nähdä työurallani uudenlaisen vaiheen. Sydämeni sykkii edelleen ratsastavalle yhteisölle ja ainakin aktiivisena harrastajana jatkan”, toteaa Nina.