Ratsastajainliitto hakee kehityspäällikköä

13.8.2018

Ratsastajainliitto hakee kehityspäällikköä organisoimaan SRL:n seura-, alue- ja tallipalveluita sekä kehittää näihin toimintoihin liittyviä palveluita hyväksytyn budjetin ja toimintasuunnitelman mukaisesti. Hän myös vastaa seura-, alue- ja tallipalveluyksiköstä ja toimii sen esimiehenä.

Suomen Ratsastajainliitto ry (SRL) on maamme urheilutoiminnan vanhimpia ja menestyksekkäimpiä lajiliittoja. Vuonna 1920 perustetulla liitolla on 500 jäsenseuraa, joissa on 50 000 jäsentä. Liiton jäsenenä on lisäksi 400 hyväksyttyä jäsentallia.

Ratsastajainliiton toiminnan tarkoituksena on ratsastuksen edistäminen Suomessa kuntoliikuntana, kuntoutusmuotona ja kilpaurheiluna. Kansainvälisen Ratsastajainliiton jäsenenä liitto mahdollistaa myös kansainvälisen kilpailutoiminnan. Liiton toiminnan perusta ovat sen arvot ja Reilun Pelin periaatteet.

Jäsenseuroissa ja -talleissa tehtävä arvokas työ on koko lajimme harrastamisen ja kilpailemisen perusta.

************************************************************************************

Nykyisen tehtävän haltijan siirtyessä uusiin haasteisiin haemme innostunutta ja osaavaa ammattilaista

kehityspäälliköksi.

Kehityspäällikkö organisoi SRL:n seura-, alue- ja tallipalveluita sekä kehittää näihin toimintoihin liittyviä palveluita hyväksytyn budjetin ja toimintasuunnitelman mukaisesti. Hän myös vastaa seura-, alue- ja tallipalveluyksiköstä ja toimii sen esimiehenä.

Odotamme sinulta kokemusta asiantuntijaorganisaation johtamisesta. Sinulla on todennäköisesti kokemusta ja osaamista liikunnan ja urheilun parissa. Arvostamme järjestö/hallinnollista kokemusta ja ymmärrys lajistamme ja sen toimintaympäristöstä antaa hyvän perustan tehtävään. Olet luonteeltasi kehittäjä ja sinulla hyvät taidot työskennellä yhdessä laajan luottamusorganisaatiomme kanssa. Olet organisointikykyinen ja viet määrätietoisesti hankkeet päätökseen. Monipuoliseen tehtävään kuuluu myös yhteydenpitoa ulkoisiin sidosryhmiin, kuten valtiovaltaan, erilaisiin urheilu- ja vastaaviin järjestöihin. Myös osallistuminen valtakunnallisten liikunta- ja urheiluorganisaatioiden yhteistyöhön on osa tehtävää. Viestinnän osaaminen sekä viestinnän kehittäminen katsotaan hakijalle eduksi.

Edellytämme hakijalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja riittävää aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Hyvä kielitaito on tärkeää, koska olemme osa kansainvälistä hevosharrastajien yhteisöä. Työtehtävä edellyttää valmiutta työskennellä joustavasti myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Haemme kehityspäällikköä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tarjoamme:

• Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävänkuvan, jota voit kehittää persoonasi mukaisesti.
  • Näköalapaikan kasvavan, hienon urheilulajin ja hevosalan parissa.
  • Mukavan työyhteisön ja laajan, osaavan luottamusverkoston.
  • Joustavat työajat ja kansainväliset näkökulmat.

Hakuohjeet:
Jos haluat olla mukana rakentamassa ratsastusurheilun tulevaisuutta, lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksen osoitteeseen pekka.tormala@ratsastus.fi. Hakuaika tehtävään päättyy 26.8. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Toivomme sinun kertovan hakemuksessasi lyhyesti motivaatiostasi tehtävää kohtaan sekä liittävän hakemukseesi CV:n ja palkkatoiveen.

Tiedustelut ja yhteydenotot:
Ratsastajainliiton toimitusjohtaja Pekka Törmälä, pekka.tormala@ratsastus.fi, puh. 050-423 2636. Yhteydenotot mieluiten arkisin klo 9-10, vaihtoehtoisesti voit myös sopia sähköpostitse sopivan soittoajan.