Ratsastuksen viikkotiedote 29.11.

29.11.2021

1) Suomalaisia kansainvälisissä kilpailuissa
2) Kansalliset kilpailut - Nuorten, senioreiden ja veteraaniratsastajien hallimestaruudet ja ratsastuksenopettajien mestaruus Ypäjällä
3) Tapahtumia
4) Ratsastuslähetyksiä

Kaisa Kähö aloittaa Ratsastajainliiton hallinto- ja kehityspäällikkönä

Suomen Ratsastajainliiton uudeksi hallinto- ja kehityspäälliköksi on valittu kauppatieteiden maisteri Kaisa Kähö, 44. Ypäjäläinen Kähö on toiminut toukokuusta lähtien Hevosopisto Oy:n rehtorin sijaisena. Hän on myös Hevosopiston hallituksen jäsen.

”Todella innostuneena otan työn vastaan, olen otettu luottamuksen osoituksesta. Odotan mielenkiinnolla, mitä uusia haasteita ja mahdollisuuksia se tarjoaa”, Kaisa Kähö sanoo.

Kähöllä on hevosalan koulutus ja pitkä monipuolinen kokemus. Hänellä on hevostalouden ammattitutkinto ratsuttajana ja hän on toiminut yli kolme vuotta tallimestarina ja ratsuttajana Kyra Kyrklundin valmennustallilla Iso-Britanniassa. Hevosopistolla Kähö on myös vuosina 2004-2017 toiminut apulaisrehtorina, opettanut yritystaloutta ja toiminut kilpailusihteerinä.

"Uskon, että saamme Kaisasta vahvan lisän tiimiimme. Hänellä on todella monipuolinen kokemus hevosalalta: seuratoiminnasta ja tapahtumanjärjestämisestä aina kansainvälisen kilpatallin tallimestariksi asti. Näen Kaisan vahvuuksina myös vankan talous- ja henkilöstöosaamisen sekä laajan näkymän alamme koulutukseen", toiminnanjohtaja Jukka Koivisto iloitsee.

Kähö aloittaa tehtävässään alkuvuodesta 2022.

1) SUOMALAISIA KANSAIVÄLISISSÄ KILPAILUISSA

30.11.-5.12. Esteratsastus CSI3* Oliva, ESP / www.metoliva.com
Nina Fagerström – Cascar He'Las / Chili van het Schaeck Z, Christer, Elvira de Valdespino, Hasenacher Cervin, Havana He Las, Kiran van het Schaeck Z, UCS Cornet Design YH1*

1.-5.12. Esteratsastus CSI2* Ornago, ITA / www.equiresults.com
Teresita Bremer - Mestarit Ludwig, Huupie Donja
Majlen Do - Garike 1*

2.-5.12. Esteratsastus CSI2* Opglabbeek, BEL /www.sentowerpark.com
Jenny Heinekamp –Hertoch van't Prinsenveld / Little Q M 1*/ Contina, Quandiamo van de Doonhaag YH1*

2.-5.12. Esteratsastus CSI2* Riesenbeck, GER / www.riesenbeck-international.com
Noora Forsten – Con Caya, Chubakko, Londino

3.-5.12. Esteratsastus CSI2* Barcelona, ESP / www.rcpolo.com
Sonia Hungerbühler – Becordia

2) KANSALLISET KILPAILUT

2.-5.12. Kansallinen esteratsastuskilpailu lapsi- ja poniratsastajille, junioreille ja nuorille U25, Baltic Cup Finale 2021, Vilhelmsborg, Tanska / https://www.baltic-cup.dk/staevne/vilhelmsborg-aarhus-denmark-final-indoor/
Jone Illi, Sani Illi, Aida Hämäläinen, Silva Timonen, Veera Salminen, Peppilotta Keinänen, Ella Nuuttila, Sofia Paavola, Rachel Törnblom, Neela Uotila ja Mona Relander. Joukkueen valmentaja Marina Ehrnrooth.
Lähtölistat ja tulokset: https://online.equipe.com/fi/competitions/45038

3.-5.12. Esteratsastus Hevosopisto Jumping Indoor December, Ypäjä
Nuorten, senioreiden ja veteraaniratsastajien hallimestaruudet ja ratsastuksenopettajien mestaruus.
Back On Track Indoor Cup, Black Horse Indoor Cup, Satula.Com Equipe Indoor Cup ja Krafft Shining Star – nuorten hevosten sarjakilpailu

3) TAPAHTUMIA

Tapahtumakalenteri
Tarkemmat tiedot: https://tapahtumat.ratsastus.fi/tapahtumat/. Tiedustelethan mahdollisuutta osallistua tapahtumaan ennakkoon suoraan tilaisuuden järjestäjältä.

• Maanantai 29.11. klo 18 Heta Rautiaisen luento: Turvallinen ja osaava ratsu, online
  • Keskiviikko 1.12. klo 17.30 Kouluratsastusiltamat – Osmo Metsälä, Korpilahti
  • Lauantai 4.12. klo 10 Matkaratsastuksen valmennustapahtuma, Valkeakoski
  • Sunnuntai 5.12. klo 14 Maria Collianderin luento: Miltä hyvä kür-ohjelma näyttää, mitä koulutuomari haluaa nähdä kür-ohjelmassa? Lauttasaari, Villa Salin. Ilm. sonja.lesch@nfg.fi