Uutiskirje seuratoimijoille 14.3.2024

14.3.2024

Tervehdys,

Huhtikuun ensimmäisenä viikonloppuna 6.-7.4. hevosihmiset kokoontuvat Tampereelle superviikonloppuun ja Ratsastajainliitto on vahvasti mukana viikonlopun toimissa. Kaksipäiväisten Hevoset-messujen teema on Olipa kerran hevonen – matka kilpakentiltä eläkeläiseksi, ja Ratsastajainliitto tarjoaa siihen liittyen monipuolista messuohjelmaa. Toista kertaa järjestettävä Hevosgaala valtaa Tampereen Sokos Hotel Tornin Paja Kongressin lauantaina – varmista nyt illalliskorttisi. Lue tästä uutiskirjeestä viikonlopun menovinkit liiton tapahtumiin ja tapaamisiin.

Asiantuntijoita Hevoset-messujen lavaohjelmissa

Hevoset-messujen ohjelmalavoilla SRL:n asiantuntijat kertovat muun muassa nuorten hevosten sarjakilpailujen tarjoamista mahdollisuuksista, ratsastajan vaikutuksesta hevosen hyvinvointiin, hevosen kanssa matkustamisesta sekä hevostaitomerkeistä. Lisäksi kuullaan mielenkiintoiset puheenvuorot lasten ja nuorten Talent-ohjelmasta sekä ratsastajien ja seurojen sponsorimahdollisuuksista. Tutustu SRL:n lavaohjelmiin täällä

Kohtaamisia messuilla

Kokoustiloissa tapaavat SRL:n vapaaehtoistoimijat alueiden nuorisotiimeistä eri työryhmiin ja pararatsastajiin. Esimerkiksi kaikille avoin pararatsastustoimijoiden tapaaminen järjestetään sunnuntaina Fokker&Pyry –kokoustilassa. Tervetuloa paikan päälle keskustelemaan. SRL:n osastolla A 652 pääsee messuhen ajan jututtamaan Ratsastajainliiton väkeä ja yhteistyökumppaneita. Superviikonloppu on täynnä pieniä, suuria ja ennen kaikkea tärkeitä kohtaamisia.

Hevoset-messujen liput jäsenhintaan

Hevoset-messut ovat ihan kohta! Muistathan hyödyntää messulippujen jäsenalennuksen: 30 % alennus aikuisten päivälipuista. Edun saat jäsennumerollasi ennakkoon Ticketmasterista ostetuista lipuista, muistutattehan tästä myös jäsenistöä. Lisätiedot

Messupäivät ovat täynnä mielenkiintoista ohjelmaa sekä näytösareenalla että ohjelmalavoilla.  Tutustu ohjelmaan täällä ja seuraa tiedotustamme. Meitä voit tulla tapaamaan osastollamme A 652. Nähdään Tampereella 6.-7.4.!

Hevosgaalan huumaa lauantaina

Toista kertaa järjestettävä Hevosgaala valtaa Tampereen Sokos Hotel Tornin Paja Kongressin lauantaina 6.4.2024. Ilta tuo yhteen hevosten, ponien ja ratsastusurheilun ystävät juhlistamaan vuoden sykähdyttävimpiä hetkiä kasvatuksen, urheilun ja hevosharrastuksen parissa. Lue lisää Hevosgaalasta Ratsastajainliiton verkkosivuilta ja liity juhlijoiden joukkoon!

Parhaat päälle ja julistamaan upeassa illassa hyvässä seurassa? Illalliskortit Hevosgaalaan saatavilla tästä linkistä 25.3. asti.

SRL:n kevätkokous 14.4.2024

Suomen Ratsastajainliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään hybridikokouksena sunnuntaina 14.4.2024 klo 11.00 alkaen. Fyysinen kokouspaikka on Sokos Hotel Tripla Helsingissä, mutta myös osallistuminen mahdollista myös Teams-etäyhteydellä. Kokouskutsu julkaistaan viikolla 13 ja ilmoittautumisohjeet ja -linkki toimitetaan sähköpostilla seurojen puheenjohtajille, jäsensihteereille sekä jäsentalleille ja muille yhteisöjäsenille. Kutsun ilmestyttyä löydät lisätietoja täältä. Tervetuloa!

Kesä ja kesän tapahtumat

Kesä, tapahtumat ja hevoset - siinäpä kolmikko. Ratsastajainliiton kevät ja kesä ovat täynnä tapahtumia. Kiinnostaako sinua jokin koulutus? Mitä taitoa haluaisit kehittää? Käy tutustumassa liiton tapahtumiin täällä tapahtumakalenterissa. Yhdessä on mukavampaa, ihanaa kevään ja kesän odotusta.