Apassionata on nyt Cavalluna – Suomeen ensi maaliskuussa

2.11.2021

Henkeäsalpaavasta hevostaituruudesta, pukuloistosta ja koko perheen viihdettä tarjoavista esityksistään tunnettu Euroopan suosituin hevosshow saapuu Helsingin Jäähalliin 5.–6. maaliskuuta vuonna 2022 uuden Celebration!-esityksensä kanssa. Lipunmyynti näihin neljään esitykseen on alkanut Ticketmasterissa.

Euroopan suosituin hevosshow Apassionata on esityksillään hurmannut satoja tuhansia ihmisiä jo vuosien ajan. Nyt tämä ainutlaatuinen hevosshow palaa Suomeen uuden esityksen ja nimen kera.

Apassionatasta Cavallunaksi nimensä muuttaneen hevosshow´n ydin on kuitenkin ennallaan. Yleisö saa ihailtavakseen henkeäsalpaavaa hevostaituruutta, musiikkia, pukuloistoa ja koko perheen viihdettä. Uusi Celebration!-esitys juhlii Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä jo lanseeratun Cavallunan paluuta yleisöjen eteen koronapandemian aiheuttaman tauon jälkeen.

Emmy-ehdokas Klaus Hillebrechtin suunnittelema Celebration! tarjoaa yleisölle mahdollisuuden päästä jälleen ihailemaan suosituimpia ratsastustiimejä hevosineen

”Koronan vuoksi toimintamme oli pysähdyksissä puolitoista vuotta, katkos oli ensimmäinen liki 20-vuotisen olemassaolomme aikana. Tämä oli vaikeaa aikaa yrityksellemme, esiintyjillemme ja tietysti yleisöllemme. Niinpä päätimme juhlia asianmukaisesti tämän pimeän ajanjakson loppua ja uuden ajan alkua. Lokakuusta 2021 maaliskuuhun 2022 esitettävä Celebration! on henkeäsalpaava kokoelma hevosshow’mme parhaita esityksiä yhdessä näytöksessä.”

Euroopassa vuosittain yli puoli miljoonaa katsojaa keräävä Apassionata on vieraillut Suomessa useita kertoja keräten vuosittain monia kymmeniä tuhansia katsojia. Apassionatan tapaan nyt Helsinkiin tulossa oleva Cavalluna on iso tuotanto. Mukana on useita eri hevosrotuja sekä hevosammattilaisia useista Euroopan maista.

CAVALLUNA Celebration! esitykset Helsingin Jäähallissa
Lauantaina 5.3.2022 klo 13 ja 18