Askellajiratsastuksen Suomen mestaruuskilpailut Ypäjällä 7.-9.7. - Tervetuloa mukaan seuraamaan kilpailukauden huipentumaa!

28.6.2023

Vuoden 2022 mitalisteja, etualalla Laura Nystrom ja Gilda frá Stenkullagård. Kuva Iita-Maria Ahtiainen

Suomen Islanninhevosyhdistyksen tiedote

Suomen Islanninhevosyhdistys järjestää 7.–9.7. Ypäjällä askellajiratsastuksen Suomen mestaruuskilpailut. Kotimaisen kilpailukauden huipentuma tarjoaa jännittävää mitalitaistoa sekä upeita ratsukoita.

Ypäjän juuri kunnostettu ovaalirata on houkutellut paikalle 103 ratsukkoa eli peräti 29 enemmän kuin viime vuonna. Startteja on kaikkiaan 215 eli koko viikonlopulle riittää loistavia suorituksia ja tiivistä kisatunnelmaa. Yleisölle on lisäksi tarjolla kahvilapalveluita, VIP-teltta, monipuolisia näytteilleasettajia sekä mahtavilla palkinnoilla varustetut arpajaiset. Väliaikaohjelmana tullaan näkemään Beatrice Skärström-Massonin intrinzen-esitys sekä ensimmäistä kertaa Suomessa kilpailtava Futurity-luokka, jossa nuoret lupaavat hevoset pääsevät väläyttämään kotimaisen islanninhevosurheilun tulevaisuutta.

Ajantasaista tietoa löydät kilpailujen Facebook-sivuilta, sekä Suomen Islanninhevosyhdistyksen Instagram-tililtä @suomenislanninhevosyhdistys

Kilpailuja voi seurata myös riippumatosta käsin Havenin livelähetyksen kautta. Lisätietoa livelähetyksestä löydät täältä. Pääsyliput paikanpäälle voi ostaa kätevästi ennakkoon täältä.

Lämpimästi tervetuloa seuraamaan kilpailujamme!

Lisätietoa tapahtumasta: Tanja Ufer, kilpailujen johtaja, suomenmestaruuskilpailut@islanninhevonen.net Suomen Islanninhevosyhdistys ry www.islanninhevonen.net

Kilpailuja on tukemassa tärkeä joukko yhteistyökumppaneita, suuri kiitos heille!

Kilpailuaikataulu
Muutokset mahdollisia, tarkka aikataulu päivittyy IceTestiin

Perjantai 7.7.
8.30 V5 10.00 F1 11.20 Avajaiset & Intrinzen