ESRA:n nuorisotiimi hakee uusia jäseniä

22.3.2021

Etelä-Suomen Ratsastusjaoston (ESRA) - Södra Finlands Region nuorisotiimi etsii ratsastuksesta, hevosista, terveydestä, hyvinvoinnista ja vaikuttamisesta kiinnostuneita 15-29 -vuotiaita nuoria mukaan tiimiinsä.

Tiimin jäseniksi toivotaan erityisesti nuoria ja nuoria aikuisia eri ratsastuslajien parista, eri seuroista ja eri ikäryhmistä. Haemme kiinnostuneita nuoria, jotka haluavat olla edistämässä lasten, nuorten ja nuorten aikuisten monipuolista ratsastusharrastustoimintaa Etelä-Suomen alueella.

Haluamme kehittää alueellista nuorisotoimintaamme ja sen parhaimpia asiantuntijoita ovat nuoret itse. ESRAn nuorisotiimi on toiminut nyt kaksi vuotta ja saanut paljon aikaan. Tiimi on saanut osallistua nuoria koskevaan päätöksen tekoon, sekä suunnitellut ja toteuttanut alueen nuorisotoimintaa. Tiimi on tehnyt seuravierailuja, saanut koulutusta toimintaan, järjestänyt keppareiden aluemestaruuksia, sekä tuonut esille nuorten ratsastusharrastusta ja sen mahdollisuuksia, sekä heille tärkeitä arvoja esiin omalla instakanavallaan (@esran_nuorisotiimi). Tiimi on osallistunut myös SRL:n aluepäiville, jolloin kaappasimme SRL:n Instatilin ja järjestimme sinne ohjelmaa.

Meille nuorisotiimissä on tärkeintä, että löydämme porukkaamme jäseniä, joiden kanssa yhteistyö on sujuvaa ja jotka uskaltavat tuoda ideoitaan ja mielipiteitään esille. Mitään erityistä kokemusta ei tarvitse olla, riittää, että olet innokas ja halukas oppimaan uusia asioita ja toimimaan muun porukan kanssa.

Meidän tämänhetkinen tiimi koostuu kuudesta aktiivisesta ja idearikkaasta nuoresta, joten tässä porukassa ei tekeminen ihan heti pääse loppumaan. Kaikki tukevat toisiaan ja pistävät vapaa-aikaansa omien mahdollisuuksiensa mukaan toimintaamme, jolloin lopputuloksena onkin ollut tapahtumia ja aktiviteettejä johon jokainen meistä on päässyt vaikuttamaan ja näyttämään kykyjään - me opitaan ja vaikutetaan yhdessä!

Nuorisovastaava kulkee meidän ryhmän kanssa matkalla mukana ja auttaa meitä suunnittelemaan ja toteuttamaan toimintaa. Marille me voidaan aina todella matalalla kynnyksellä esittää kysymyksiä, ideoita ja toiveitamme.

Keksitään yhdessä nuorille tapahtumia ja toimintaa! Kehitetään yhdessä koko alueen toimintaa!

Hae mukaan toimintaan alla olevalla lomakkeella 1.4.2021 mennessä. Ilmoittautumislomake