Esteratsastuksen SM-mitalien jaosta päätös - Sanna Backlundille ja Jone Illille kultaa

18.8.2021

Sanna Backlund ja Elano. Kuvat Hanna Heinonen.

Ratsastajainliiton hallitus piti kokouksen Teams-etäyhteydellä käsitelläkseen sunnuntaina 15.8. keskeytyneitä esteratsastuksen SM-kilpailuja (Finland Horse Show, Seinäjoki). Hallitus päätti estekomitean esityksestä seuraavaa:

Senioreiden Suomen mestaruus:

Mitalit ja muut sijat jaetaan ensimmäisen, toisen osakilpailun ja kolmannen osakilpailun ensimmäisen kierroksen tulosten perusteella.

Kultaa Backlund Sanna / Elano 5.12 vp
Hopeaa Jensen Janna / Julie v.d. Verbindingshoeve 6.74
Pronssia Varenti Salla / Ypäjä Isandra 11.39

Täydet tulokset: LINKKI

Kilpailijoille ei makseta viimeisen osakilpailun palkintorahoja eikä heille jaeta osakilpailusta rankingpisteitä. Keskeytyneen osakilpailun ensimmäisen kierroksen tulokset julkaistaan KIPAn liitetiedostona. Kilpailijoille ei tule palautuksia maksujen osalta, sillä niitä ei ole lisätty kilpailijoiden KIPA tileille.

Jone Illi ja Eolita L.

Junioreiden Suomen mestaruus:

Mitalit ja muut sijat jaetaan ensimmäisen ja toisen osakilpailun perusteella ratsukoille, jotka ovat ilmoittautuneet peruttuun kolmanteen osakilpailuun.

Kultaa Illi Jone / Eolita L 1.5 vp
Hopeaa Saarinen Sofia / Calabis 2.5
Pronssia Hjerpe Anni / Zepp Z 4.5

Täydet tulokset: LINKKI

Lähtölistat ja tulokset: https://online.equipe.com/fi/competitions/42531

Hallituksen jäsen Salla Varenti ei osallistunut asian käsittelyyn, sillä hän osallistui senioreiden SM-kilpailuun.