Hae mukaan Tallijärjestelmän ohjausryhmään

17.12.2020

Ratsastajainliiton seura- ja tallitoiminnan rakenne uudistetaan vastaamaan paremmin nykytarpeita niin valtakunnallisella kuin alue- ja seuratasolla. Seura- ja tallipalvelujen johtoryhmän toiminta jaetaan ja perustetaan uudet Seurakehittämisen ohjausryhmä ja Tallijärjestelmän ohjausryhmä.

Haemme jäseniä valtakunnalliseen, Ratsastajainliiton hallituksen alaiseen Tallijärjestelmän ohjausryhmään vuosille 2021-2023. Etsimme 4-6 täysi-ikäistä henkilöä, jotka ovat kiinnostuneita toimialan vastuullisesta kehittämisestä SRL:n tallijärjestelmän kautta, sekä alueellisesta vaikuttamisesta yhdessä SRL:n työntekijöiden kanssa. Kyseessä on vapaaehtoinen, palkaton luottamustoimi.

Ohjausryhmän jäsenten valinnassa huomioidaan mm. toisiaan täydentävät kiinnostukset ja osaaminen, sekä maantieteellinen kattavuus. Ohjausryhmään voidaan tarvittaessa kutsua myös ulkopuolisia asiantuntijoita.

Ehdotuksen ohjausryhmäksi tekee SRL:n Seurapalvelutiimi 22.1.2021 mennessä ja sen vahvistaa SRL:n hallitus helmikuun kokouksessaan.

Täytä hakemus alla 10.1.2021 mennessä.

Lisätietoja:
Minna Peltonen