Helsinki Horse Show näkyy Ylellä ja nyt myös ClipMyHorsella

12.10.2022

Helsinki International Horse Show´n pääluokat, kouluratsastuksen Grand Prix vapaaohjelma ja Defender Grand Trophy lauantaina ja Longines FEI Jumping World Cup™ sunnuntaina, näkyvät jälleen Ylen TV2:lla sekä Yle Areenassa.

Lisäksi Helsinki Horse Show´n järjestäjä BCM Scanhorse Oy on tehnyt sopimuksen ClipMyHorse.TV:n kanssa tapahtuman muiden luokkien striimauksesta. Kansainvälisen ratsastajainliiton FEI.TV:n sisältö on nykyään saatavilla yksinomaan ClipMyHorse.TV:llä, joka on maailman suurin hevosurheilun ja jalostuksen videoalusta. ClipMyHorse tarjoaa suoria lähetyksiä ja arkistomateriaalia hevosurheilutapahtumista sekä opetusvideoita, haastatteluja ja viihdettä ympäri maailmaa.

ClipMyHorse.TV:n tilaajalle ensimmäinen kuukausi on maksuton, jonka jälkeen se maksaa noin 150 euroa vuodessa. Videoalustalta voit seurata kaikki maailmancupin osakilpailut ja finaalin Omahassa, Yhdysvalloissa.

Yle TV2
Lauantai 22.10. klo 15.05-17.00 kouluratsastuksen Grand Prix vapaaohjelma ja esteratsastuksen Defender Grand Trophy. Selostus Marko Björs. Ruotsinkielinen selostus Isa Hudd.
Sunnuntai 23.10. klo 15.00-17.00 esteratsastuksen Longines FEI Jumping World Cup™. Selostus Maija Kautto ja asiantuntijana Kari Nevala. Ruotsinkielinen selostus Isa Hudd.

Yle Areena
Lauantai 22.10.
klo 10.45 kouluratsastuksen Grand Prix vapaaohjelma. Selostus Marko Björs, suora
Klo 14.10 esteratsastuksen Defender Grand Trophy. Selostus Maija Kautto ja asiantuntijana Kari Nevala, suora