Helsinki Horse Show’n kävijät hehkuttivat ratsastustapahtumaa – tunnelma parempi kuin ikinä!

29.11.2019

Helsinki Horse Show ylsi lokakuussa kaikkien aikojen yleisöennätykseen.

Kisoja ja näytöksiä seurasi viikonlopun mittaan yli 50 000 kävijää. Kansainvälinen ratsastuskilpailu sai huippupalautteen erityisesti tunnelmastaan, meininkiä pidettiin kaikkien aikojen parhaana. Tätä mieltä oli peräti 98 % hevostapahtuman kävijöistä Sponsor Insight -tutkimusyrityksen tuoreen kävijägallupin mukaan.

Horse Show toi Suomeen esteratsastuksen maailman huiput

Helsinki Horse Show toi tänäkin vuonna Suomeen maailman esteratsastuksen ehdottomat huippunimet. Juuri kansainvälisen esteratsastuksen peräti 80 % kävijöistä kertookin tärkeimmäksi syykseen tulla tapahtumaan. Myös kouluratsastus kiinnosti yli 40 % kävijöistä.

Horse Show kuuluu monessa kategoriassa Suomen top 3 tapahtumien joukkoon

Tutkimusten mukaan kiinnostus Helsinki Horse Show’ta kohtaan on kasvanut edelliseen vuoteen verrattuna huimasti. Ratsastustapahtuma sijoittuu Suomen kolmen kiinnostavimman tapahtuman joukkoon kohderyhmässä 18 – 44-vuotiaat naiset. ”Helsinki Horse Show on suomalaisia tapahtumia vertailtaessa useassa kategoriassa maan top 3 tapahtumien joukossa. 200 tapahtuman vertailussa Horse Show'n kävijöiden tapahtumasta antama kokonaisarvosana ja tapahtuman suosittelu ovat näistä merkittävimmät”, kertoo Sponsor Insight Oy:n tutkimusjohtaja Klaus Virkkunen ja jatkaa: ”Yritysyhteistyön tehomittareilla Horse Show on usealla mittarilla Suomen kärkitapahtuma niin urheilu- kuin kulttuuritapahtumien joukossa.”