Hevosopistolla painopiste vahvasti tulevaisuudessa - Pauliina Mansikkamäki ei jatka tehtävässään

7.5.2021

Hevosopisto Oy:n hallituksen puheenjohtaja Laura Airaksinen.

Toimitusjohtaja-rehtorina toiminut Pauliina Mansikkamäki ei jatka tehtävässään Ypäjän Hevosopistolla. Pauliina Mansikkamäki toimi toimitusjohtajana vuoden 2016 joulukuusta. Rehtorin virassa hän aloitti huhtikuussa 2016.

– Lähdemme nyt rohkeasti kehittämään Hevosopistoa eteenpäin ja se tarvitsee lisää uusia voimia ja energiaa, kiteyttää hallituksen puheenjohtaja Laura Airaksinen.

Olemme hyvässä yhteishengessä sopineet, että Pauliina Mansikkamäki ei jatka yhtiön toimitusjohtajana. Meillä oli yhteinen näkemys siitä, että tämä ratkaisu on molempien osapuolinen kannalta tässä tilanteessä paras. Kiitämme Pauliinaa kuluneista vuosista ja lähdemme eteenpäin myönteisessä ilmapiirissä.

Vt. toimitusjohtajana toimii hallituksen varapuheenjohtaja, KTM Juha Lyyski ja vt. rehtorina hallituksen jäsen KTM, ammatillinen opettaja Kaisa Kähö.

Hallitus tulee käynnistämään uuden toimitusjohtajan valintaprosessin heti kun yhtiö tilanne on siihen valmis.