Hippos-lehti ilmestyy jäsenille myös nettiversiona

7.2.2020

Hippos-lehden tilaajat pääsevät lukemaan lehteä digiversiona ilmaiseksi netissä. Luettavissa ovat vuoden 2016 alusta ilmestyneet numerot ja kaikki Hevoset ja Ratsastus -lehden numerot.

Palvelu toimii osoitteessa: lehtiluukku.fi/lehti/hippos

Suomen Ratsastajainliiton seurojen jäsenet: pääset lukemaan lehtien aikaisempia numeroita rekisteröitymällä Lehtiluukun käyttäjäksi. Ilmainen lukuoikeus edellyttää kahdeksannumeroisen jäsennumeron  käyttöä  kirjautumisen yhteydessä. Numero löytyy lehden takakannesta osoitetietojen yhteydestä.

Yksityistilaajat: Rekisteröidy ensin Lehtiluukun käyttäjäksi. Ilmainen lukuoikeus edellyttää kuusinumeroisen tilaajatunnuksen käyttöä kirjautumisen yhteydessä. Tilaajatunnus löytyy lehden takakannesta osoitetietojen yhteydestä.

Rekisteröityminen sujuu näin:
1) Mene osoitteeseen http://www.lehtiluukku.fi/lehti/hippos/
2) Klikkaa painiketta ”Lue tilaajatunnuksella”
3) Täytä ”Uusi käyttäjä” -osion tiedot ja klikkaa ”Lähetä”-painiketta.
4) Saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen hetken kuluttua salasanan, jonka avulla pääset lukemaan Lehtiluukussa olevia lehden numeroita. Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi.

P.S. Kirjapainosta on lähtenyt liikkeelle väärin koottu erä Hippos-lehtiä 1/2020. Jos sinulle on tullut viallinen lehti, lähetä asiasta tieto Ridemedialle: Virpi Hyökki, virpi.hyokki@ridemedia.fi, niin lähetämme sinulle uuden lehden tilalle. Liitä mukaan nimesi ja postiosoitteesi sekä mielellään myös jäsennumerosi.