Jäsenmaksulaskujen ajo on tehty

3.1.2022

Lisäys 6.1.
Vuonna 2021 jäsenmaksulaskunsa maksaneiden ratsastusseurojen SRL-jäsenten vakuutus on voimassa vuoden 2022 jäsenmaksulaksun eräpäivään, joka suurimmalla osalla on 23.1.2022.
Kun maksat vuoden 2022 laskusi eräpäivään mennessä, saat vakuutuksen voimaan vuodelle 2022. Mikäli jäsenmaksulaskua ei ala kuulumaan tammikuun toisen viikon aikana, ota yhteyttä seurasi jäsensihteeriin, sillä turva katkeaa viimeistään tammikuun lopussa.

Vuoden ensimmäiset seurojen jäsenmaksulaskut on nyt ajettu Jäsenhuoneeseen, jonka kautta ne voi maksaa esim. verkkomaksuna. Kun maksat jäsenmaksun viimeistään 9.1., siitä ei lähde paperilaskua, mikä säästää sekä luontoa että seurasi postimaksukuluja. Lisäksi arvomme kaikkien 3.-9.1.2022 jäsenmaksunsa Jäsenhuoneen kautta maksaneiden kesken viisi käsintehtyä numeroitua SRL100 design-lasivatia (arvo á 70 €).

Maksut päivittyvät jäsenrekisteriin pienellä viiveellä, ja on mahdollista, että joistain jäsenyyksistä, jotka on maksettu Jäsenhuoneen kautta, lähtee myös paperilasku. Jäsenmaksusi tilan voit aina tarkistaa Jäsenhuoneesta