KyIF ratsastusjaoksen ja Ratsutila Wiknerin Talent-ohjelmassa vielä paikkoja vapaana

21.10.2021

Ponien Suomen mestarit Mathilda Simola ja For Fun Tf ovat yksi Rusko Riding team -talent ratsukoista. Kuva Hanna Heinonen.

KyIF ratsastusjaos ja Ratsutila Wikner ovat ollut alusta alkaen mukana Ratsastajainliiton Talent-laatuohjelmassa. Talent-ohjelma on valmennuksen kehitys- ja laatuohjelma kilpailemisesta kiinnostuneille nuorille ratsastajille, sekä Ratsastajainliiton seuroille ja talleille, jotka haluavat tarjota nuorille ratsastajille järjestäytynyttä valmennustoimintaa. Talent-ohjelma pyrkii innostamaan nuoria 10-18-vuotiaita ratsastajia kilpauralle, tarjoamaan korkealaatuista valmennusta ja keräämään tietoa nuorten ratsastajien määristä ja laadusta.

Olemme kehittäneet oman 2-3 vuoden pituisen konseptin, joka koostuu testeistä, yhteisistä valmennustilaisuuksista, teorialuennoista sekä valmennustilaisuudesta kansainvälisen huippuvalmentajan kanssa. Talent-ohjelmamme järjestetään yhdeksättä kertaa kaudella 2021-2022, ja vapaana on vielä muutama paikka poni- tai hevosratsukoille.

Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut! Lotta Rosenlew 040-7206912 ja Nina Bergman 044-9709915

Lisätietoa: https://www.kyifratsastus.com/wordpress/talent-ohjelma-talent-program/
Ratsastajainliiton Talent-ohjelma: https://www.ratsastus.fi/kilpailu-ja-valmennus/valmennus/talent/