Pararatsastuksen keskustelutilaisuus kartoituskyselyn tuloksista 27.3.

20.3.2023

Kyselytutkimuksen tavoitteena on kartoittaa erityistä tukea tarvitsevien ratsastajien harrastus- ja kilpailutoiminnan kokonaistilanne ja tarpeet. Kartoituskysely oli auki 27.2.-12.3. välisen ajan, ja sen tulokset esitellään pararatsastuksen avoimessa keskustelutilaisuudessa 27.3. klo 19.00-20.00.

Kyselyn tulosten avulla pararatsastuksen työryhmä tekee ehdotuksen hallitukselle siitä, miten SRL:n toiminta ja rakenteet parhaiten tukevat erityistä tukea tarvitsevien ratsastajien harrastus- ja kilpailutoimintaa tulevaisuudessa ja miten yhteistyötä vahvistetaan toiminnan sujuvuuden varmistamiseksi.

Ilmoittaudu 27.3. etäyhteydellä järjestettävään keskustelutilaisuuteen osoitteessa https://tapahtumat.ratsastus.fi/tapahtumat/pararatsastuksen-keskustelutilaisuus-1/

Ilmoittautuminen tilaisuuteen 23.3. mennessä!

***

Pararatsastuksessa on perustettu uusi työryhmä, jonka nimi on Menestyvä pararatsastus. Kolmihenkisessä ryhmässä ovat mukana Riikka Pyykkö, Jaana Seppänen ja Tanja Takkula. Työskentelyssä mukana ovat SRL:n hallituksen edustajana Osmo Metsälä ja toimistolta hallinto- ja kehityspäällikkö Kaisa Kähö. Työryhmän tärkeimmiksi tehtäviksi katsottiin kokonaistilanteen kartoitus, nykytilan kuvaus ja yhteistyön vahvistaminen.

Haluaisitko olla yhteydessä työryhmään? Voit lähettää viestiä työryhmälle täältä.