Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) etsii nuoria vaikuttajia

4.9.2018

Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) etsii jäsenikseen liikunnasta, terveydestä, hyvinvoinnista ja vaikuttamisesta kiinnostuneita 20-29 -vuotiaita nuoria. Uusiksi jäseniksi toivotaan nuoria aikuisia eri urheilulajien parista, kulttuureista, ikäryhmistä, ja eri aloilla työskentelevistä ja kiinnostuneista nuorista. Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) on valtakunnallinen nuorten liikuntavaikuttajien komitea, joka toimii osana Nuorten Akatemiaa. LUNK hakee uusiksi jäsenikseen eri sektorialoilla toimivia nuoria, jotka haluavat olla edistämässä lasten, nuorten ja nuorten aikuisten kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea LUNK on alle 30-vuotiaiden liikuntasektorilla aktivoituneiden nuorten aikuisten ryhmä, jonka tehtävänä on edistää nuorten vaikutusmahdollisuuksia urheilumaailman päätöksenteossa. LUNK:in tehtävänä on vahvistaa liikunta- ja urheilujärjestöjen verkostoamme sekä kehittää nuorten kanssa Touhukalenterin kaltaisia, liikkumaan innostavia avauksia. LUNK on aiemmin ollut useissa eri projekteissa mukana, kuten Touhukalenteri sekä Tubecon. Tällä hetkellä meneillään on pilottiprojekti eri urheiluseurojen ja lajiliittojen kanssa. LUNK tekee myös kansainvälistä yhteistyötä muiden maiden liikuntajärjestöjen kanssa. LUNK:n kautta on mahdollista myös työllistyä erilaisiin projekteihin ja hankkeisiin. Ennen kaikkea meillä Lunkissa pääset tutustumaan järjestötoimintaan avoimessa ja kannustavassa ryhmässä sekä verkostoitumaan eri järjestöjen toimijoiden kanssa monenlaisissa tapahtumissa. LUNK kokoontuu noin 4-6 kertaa vuodessa suunnitellen, ideoiden sekä hauskaa pitäen! Käy tutustumassa toimintaan myös verkkosivuillamme osoitteessa nuoretliikuntavaikuttajat.fi

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksen joko kirjallisen tai lyhyen videoesittelysi itsestäsi osoitteeseen jonnatemonen@gmail.com 30.9 mennessä. Kerro itsestäsi, kokemuksestasi liikuntasektorilla ja perustelusi miksi haluat hakea Lunkiin.

Lisätietoja:
Jonna Temonen