Liina Hannulasta kilpailutoiminnan kehittäjä

11.4.2023

Liina Hannula. Kuva Minna Etelämäki.

Liina Hannula on valittu Ratsastajainliiton kansallisen kilpailutoiminnan kehittäjän toimeen. Kauhajoella asuva Hannula on toiminut aiemmin Ratsastajainliitossa viestinnän sijaisena ja kiireapuna. Hannula on koulutukseltaan hevostalouden agrologi, ja erikoistunut hevosalan markkinointiin. Hannula on aiemmin työskennellyt hevosalalla kaupallisella puolella sekä tapahtumajärjestämisen parissa. Hannula aloitti toimessaan maaliskuussa.

Järvenpääläislähtöinen Hannula on Järvenpään Ratsastusseuran kasvatti, ja hän on harrastanut ratsastusta lapsesta asti. Nykyinen kotiseura on Myrkyn Yksityisratsastajat, jonka luottamustehtävissä Hannula toimii.

"Odotan innolla kilpailukauden alkua, hienoja tapahtumia on tulossa kansallisella tasolla ympäri Suomen. On mahtavaa päästä tekemään monipuolisesti töitä eri hevosihmisten kanssa, jotka ovat sydämellään mukana lajissa."

Kilpailutoiminnan kehittäjän työssään hän vastaa Pohjola-sarjojen sekä muun kansallisen kilpailutoiminnan suunnittelusta ja toteuttamisesta yhdessä kilpailujärjestäjien, yhteistyökumppaneiden, kilpailijoiden ja vapaaehtoisten kanssa. Hannula osallistuu kilpailuviestintään erityisesti Pohjola-sarjojen ja muun kansallisen kilpailutoiminnan osalta. Kilpailutoiminnan kehittäjän toimi on yksivuotinen.