Ohjeita ja tietoa seuroille koronavirustilanteessa

18.3.2020

Ratsastajainliiton lähiaikojen tapahtumat, valmennukset ja kilpailut on peruttu tai siirretty. Kokoontumisia ja koulutuksia järjestetään mahdollisuuksien mukaan etänä. Seuroille suositellaan edelleen kokoontumisten välttämistä tai järjestämistä etänä. Olympiakomitean sivuilta löytyy tietoja ja ohjeita seuroille koronavirukseen ja yhdistystoimintaan liittyen. Siellä on mm. ohjeistettu seurojen ja yhdistysten kevätkokousten pitäminen poikkeustilanteessa.

Liiton toimiston työntekijät palvelevat normaalisti etäyhteyksien kautta. Liiton toimisto Sporttitalossa on kiinni. Mikäli haluat asioida henkilökohtaisesti paikan päällä, sovi asiasta erikseen etukäteen.

Liitto seuraa tilanteen kehittymistä ja liiton viestintää ja verkkosivuja päivitetään ajantasaisesti. Lisäksi lähetetään seura- ja tallipostia tarpeen mukaan.

Kehotamme seuraamaan viranomaisten ajantasaista tiedotusta, päivitämme tietoa tilanteeseen liittyen nettisivuillemme

Pidetään huolta itsestämme, toisistamme ja hevosistamme!