Olympiakomitean Tähtiseurapäivät 8.-9.10.2022 Helsingissä - tule mukaan hyvään seuraan

19.9.2022

Seuraavat Tähtiseurapäivät järjestetään la 8.- su 9.10. Marina Congress Centerissä Helsingissä. Tapahtuma saattaa yhteen seurojen johtoa ja valmennusvastaavia auttaen heitä verkostoitumaan sekä menestymään myös tulevaisuudessa. Mukaan ovat tervetulleita sekä Tähtiseurojen, että myös muiden seurojen edustajat, jotka ovat kiinnostuneet seuratoiminnan ajankohtaisista teemoista, toiminnan kehittämisestä ja haluavat verkostoitua kollegojen kanssa! Ohjelma sisältää mielenkiintoisen pääseminaarin, monipuolisesti rinnakkaissessioita, ratsastuksen oman kohtaamisen lauantaina kello 11-13 sekä iltajuhlan.

Kuvituskuva Laura Laakso / SRL

Tähtiseurapäivät on oiva paikka ratsastusseuralaisille oppia uutta, verkostoitua ratsastusseurojen ja muiden lajien seurojen edustajien kanssa sekä nauttia hyvästä seuratoiminnan ohelmasta. Ratsastuksen oma lajikohtaaminen järjestetään seminaarin aluksi lauantaina kello 11-13. Lajikohtaamisessa SRL:n vapaaehtoistoiminnan kehittäjä Emmi Korpiola puhuu aluksi aiheesta Vapaaehtoisuus ratsatuksessa ja sen jälkeen on työpaja aiheesta Sosiaalisen median hyödyntäminen seuratoiminnassa.

Ilmoittaudu mukaan ja tule Tähtiseurapäiville kohtaamaan kollegoita muista seuroista!

• Aika: 8.-9.10.2022
  • Paikka: Marina Congress Center, Helsinki

OHJELMA

LAUANTAI 8.10.
klo 9.30 alkaen ilmoittautumispiste avoinna
klo 11-13 ratsastuksen lajipalaveri
klo 13-14 lounas

klo 14 Yhteinen seminaari

Seminaarin avaus​ –  Taina Susiluoto, toimitusjohtaja Olympiakomitea

Huomisen haasteista et selviä eilisen resepteillä – Ilkka Halava, tulevaisuustutkija

Seurapaneeli – Turvallinen seuratoiminta

Eevaleena Ylimäki puheenjohtaja OVOS, Petri Harainen toiminnanjohtaja FC Honka, Shawn Huff koripalloilija, Antti Pennanen jääkiekkovalmentaja ja Kaari Mattila pääsihteeri Ihmisoikeusliitto. Paneelin juontajat Elina Laine ja Mika Noronen

klo 16 Tähtitapaamiset ja kahvitauko . Treffaa henkilö, jonka kanssa voit keskustella sinua kiinnostavasta aiheesta! Käytössä Tavata-verkostoitumispalvelu. Yhteistyökumppaneiden esittelypisteet auki.

klo 17.15 Yhteinen pääseminaari jatkuu​

Miten rakennetaan seuralle hyvä brändi? Petteri Kilpinen ​ –  brändistrategi, markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, yritysvalmentaja  kirjailija ja hallitusammattilainen.

Esimerkkejä hyvin brändätystä seuroista

klo 18.15  Majoittuminen

klo 20- Iltajuhla

SUNNUNTAI 9.10.
klo 9-12 rinnakkaissessiot
klo 12 kevyt lounas ja kotiinlähtö

Osallistumismaksut

Osallistujamaksu sisältää seminaariohjelman, tarjoilut sekä illallisen lauantaina.

• Hinnat (ilmoittautuminen päättyy 25.9.)
    Molemmat päivät 150€/hlö
    Vain lauantai 115€/hlö
    Vain sunnuntai 80€/ hlö

Lisätietoja: suvi.voutilainen@olympiakomitea.fi