Paneelikeskustelu: ehdokkaat SRL:n hallitukseen esittäytyvät 3.11.

3.11.2022

SRL:n varsinaiset jäsenet jättivät 26.10.2022 mennessä kaksi esitystä liiton hallituksen jäseniksi. Esitetyt ehdokkaat ovat Osmo Metsälä ja Salla Varenti, jotka molemmat ovat hallituksen erovuoroisia jäseniä ja käytettävissä jatkokaudelle 2023–2025. SRL:n jäsenten esitykset molemmista ehdokkaista ja heidän CV:t ovat luettavissa Ratsastajainliiton nettisivuilla.

Hakuajan päätyttyä vaalivaliokunta on tehnyt työtä henkilövalintojen valmistelemiseksi syyskokousta varten. Vaalivaliokunta laatii perustellun ehdotuksen henkilövalinnoista, joka toimitetaan liiton jäsenille kokousaineiston mukana. Ratsastajainliiton toimintasääntöjen mukaan syyskokous ei ole sidottu vaalivaliokunnan ehdotukseen.

Vaalivaliokunta haastattelee ehdokkaat ennen lausunnon antamista. Lisäksi ennen ehdotuksen laatimista järjestetään torstaina 3.11.2022 klo 18-19 järjestetään Teams-etäyhteydellä tilaisuus, jossa ehdokkaat esittäytyvät ja jäsenistön on mahdollisuus esittää heille kysymyksiä. Teams-tilaisuuteen pääset mukaan suoraan tästä linkistä.

Tervetuloa!