Ratsastajainliiton hallituksen kokouksen 14.4. päätöksiä

15.4.2023

Ratsastajainliiton hallitus piti 14.4. sähköpostikokouksen, jossa nimitettiin sääntövaliokunnan puheenjohtaja ja pararatsastuksen sääntövastaava. Sääntövaliokunta vastaa SRL:n kilpailusäännöistä hallitusen alaisuudessa.

Hallitus nimesi sääntövaliokunnan puheenjohtajaksi Henrik Arlen ja pararatsastuksen sääntövastaavaksi Osmo Metsälän. Arle on helsinkiläinen varatuomari, joka on tehnyt pitkän uran kansainvälisenä estetuomarina. Arle on toiminut myös Kansainvälisen Ratsastajainliiton tuomioistuimen eli tribunaalin jäsenenä ja puheenjohtajana sekä edusti tribunaalia Rion kesäolympialaisissa. Hän on Suomen Ratsastajainliiton sekä Suomen Kenttäratsastusseuran kunniajäsen. Osmo Metsälä edustaa sääntövaliokunnassa myös Ratsastajainliiton hallitusta.

Sääntövaliokunnan lajien sääntövastaavat pararatsastuksen sääntövastaavaa lukuunottamatta nimettiin hallituksen kokouksessa 14.2.2023 ja he ovat: Anu Tuomi (esteratsastus), Paula Nysten (kouluratsastus), Kirsi Oksanen (kenttäratsastus), Anne Samuli (lännenratsatus - all round), Anna Pussinen (lännenratsatus – reining), Heidi Laurinen-Nokua, (matkaratsastus), Tuire Suvanto (valjakkoajo) ja Jessica Tammisto (vikellys).

Kokouksessa läsnä olivat Marjukka Manninen (pj), Valtteri Gundersby, Aki Karhapää, Terhi Koipijärvi, Carina Nyholm ja Salla Varenti. Osmo Metsälä jääväsi itsensä.