Ratsastusseuran jäsenyys 2023

19.12.2022

Vuosi on vaihtumassa ja uusi jäsenkausi alkaa. Ratsastajainliitto toivottaa lämpimästi tervetulleeksi sekä uudet että vanhat seurojen jäsenet osaksi ratsastusyhteisöä myös vuodelle 2023. Kannustamme nykyisiä jäseniä maksamaan jäsenyytensä Jäsenhuoneessa. 2.-12.1. jäsenmaksunsa maksaneiden kesken arvotaan lippupaketteja Horse Show’hun ja Hevoset-messuille.

Jäsenmaksulaskut muodostuvat maksettavaksi jäsenhuoneeseen maanantaina 2.1. Kun maksat laskun Jäsenhuoneen kautta viimeistään torstaina 12.1. verkkomaksuna, siitä ei lähde paperilaskua, mikä säästää sekä luontoa että seurasi postimaksukuluja. Lisäksi arvomme kaikkien 2.-12.1. jäsenmaksunsa Jäsenhuoneen kautta maksaneiden kesken viisi lippupakettia joko Helsinki International Horse Show’hun tai Hevoset-messuille Tampereelle voittajan valinnan mukaan.

Kun maksat vuoden 2023 laskusi eräpäivään mennessä, saat vakuutuksen voimaan vuodelle 2023. Mikäli et ole saanut jäsenmaksulaskua tammikuun viimeisellä viikolla, otathan yhteyttä seurasi jäsensihteeriin.

Huomioithan, että vuoden 2022 jäsenten vakuutusturva katkeaa tammikuun 2023 lopussa, mikäli jäsenyyttä ei ole maksettu.

Jäsenhuoneen tammikuun jäsenetuna on 25 % alennus Hööks-liikkeisiin 2.-31.1. Ohjeet edun lunastamiseen löydät jäsenhuoneesta oma.ratsastus.fi maksettuasi jäsenlaskun.

Haluatko muuttaa jäsenyyttäsi?

Mikäli haluat muutosta seurajäsenyyteesi, esim. vaihtaa seuraa tai jäsenlajia, tai päättää jäsenyytesi, ota yhteyttä seurasi jäsensihteeriin. Myös kaikki muut seurajäsenyyteen liittyvät asiat ja kysymykset selviävät parhaiten oman seuran kautta.

Seuraa vaihtaessa tulee ilmoittaa erosta vanhaan seuraan ja liittyä uuteen esim. liittymislomakkeen kautta. Seuraedustusta vaihtavana kilpailijana huomioithan, ettet voi ilmoittautua kauden ensimmäisiin kisoihin ennen kuin sekä jäsenmaksu että kilpailulupa on maksettu uuteen seuraan.

Lista seuroista yhteystietoineen löytyy täältä

Mikäli sinulla on ongelmia Jäsenhuoneeseen kirjautumisen kanssa, katso ohjeita täältä.