Seurojen jäsenmaksut voi nyt maksaa Jäsenhuoneessa

2.1.2023

Maksamalla jäsenmaksun viimeistään 12.1. osallistut tapahtumalippujen arvontaan.

Vuoden ensimmäiset seurojen jäsenmaksulaskut löytyvät nyt Jäsenhuoneesta, jonka kautta ne voi maksaa esim. verkkomaksuna. Kun maksat jäsenmaksun viimeistään 12.1., siitä ei lähde paperilaskua, mikä säästää sekä luontoa että seurasi postimaksukuluja. Lisäksi arvomme kaikkien 2.-12.1.2023 jäsenmaksunsa Jäsenhuoneen kautta maksaneiden kesken viisi lippupakettia joko Helsinki International Horse Show’hun tai Hevoset-messuille Tampereelle voittajan valinnan mukaan.

Maksut päivittyvät jäsenrekisteriin pienellä viiveellä, ja on mahdollista, että joistain jäsenyyksistä, jotka on maksettu Jäsenhuoneen kautta, lähtee myös paperilasku. Jäsenmaksusi tilan voit aina tarkistaa Jäsenhuoneesta. Mikäli jäsenmaksua ei löydy jäsenhuoneesta, olethan yhteydessä seurasi jäsensihteeriin.

Kun maksat vuoden 2023 laskusi eräpäivään mennessä, saat vakuutuksen voimaan vuodelle 2023. Mikäli et ole saanut jäsenmaksulaskua tammikuun viimeisellä viikolla, otathan yhteyttä seurasi jäsensihteeriin.

Huomioithan, että vuoden 2022 jäsenten vakuutusturva katkeaa tammikuun 2023 lopussa, mikäli jäsenyyttä ei ole maksettu.

Muistathan hyödyntää myös tammikuun jäsenedun Hööks-liikkeisiin! Myymälöistä saat 25 % alennuksen Jäsenhuoneesta löytyvää kuponkia näyttämällä. Etu on voimassa 2.-31.1.2023.

Mikäli sinulla on haasteita Jäsenhuoneeseen kirjautumisen kanssa, katso ohjeita täältä.