SRL ja Back on Track tarjoavat ratsastusseurojen vapaaehtoisille etukoodin

16.6.2022

Ratsastusseuratoiminta pyörii käytännössä vapaaehtoisvoimin. Nämä arjen pyörittäjät niin ratsastusseurojen hallituksissa, kilpailukanslioissa, heppakerhojen vetäjissä kuin ihan siellä perinteisessä kisabuffetissa, ovat niitä ihmisiä, joiden ympärille seurayhteisöt vahvasti rakentuvat. Seuratoiminnan kannalta on arvokasta vaalia vapaaehtoispohjalta tehtävää toimintaa, sekä luonnollisesti niin vapaaehtoisia luottamushenkilöitä kuin vapaaehtoisia toimihenkilöitäkin. Huomioimisen tulisi näkyä niin arvostuksessa kuin erilaisissa pienissä palkitsemisissa ja muistamisissakin. Yhdessä olemme vahvempi yhteisö.

Kuvituskuva Heidi Lammi, SRL

Suomen Ratsastajainliitto on yhteistyössä Back on Track -kumppaninsa kanssa sopinut lokakuun 2022 loppuun saakka kestävästä kampanjasta. Kampanjassa ratsastusseurassa, SRL:n aluejaostossa tai Ratsastajainliiton luottamus- tai toimihenkilönä vapaaehtoisena toimivat seurojen SRL-jäsenet saavat Back on Track- tuotteista www.backontrack.fi -sivustolta tilattuna Back on Track -tuotteista 25 % alennuksen. Alennuskoodin löydät SRL:n Jäsenhuoneesta. Jäsenhuone on SRL:n seurojen jäsenten oma kohtaus- tai tiedotuspaikka ratsastus.fi-sivustolla.

Täällä pääset kirjautumaan Jäsenhuoneeseen: https://oma.ratsastus.fi/