SRL:n hallitus vahvisti pararatsastuskomitean kokoonpanon

8.9.2023

Pararatsastuskomitea toimii sekä parakouluratsastuksen lajikomiteana että erityistä tukea tarvitsevien ratsastajien harrastus- ja kilpailumahdollisuuksien edistäjänä lajista ja vammaryhmästä riippumatta.

Haku pararatsastuskomitean jäseneksi oli avoinna 10.-27.8., jonka aikana saatiin yhdeksän hakemusta. Työryhmä (Jaana Seppänen, Tanja Takkula, Riikka Pyykkö, Jutta Koivula, Osmo Metsälä) perehtyivät hakemuksiin ja tekivät SRL:n hallitukselle esityksen pararatsastuskomitean jäsenistä. Komitean kokoonpanoa pohdittaessa painotettiin komiteaan jäseniensä myötä kertyvää monipuolista osaamista. Hallitus vahvisti kokouksessaan 7.9. työryhmän esityksen mukaisen komitean kokoonpanon, joka on:

• Eeva Kaartinen, puheenjohtaja
  • Jonna Aaltonen
  • Mia Honkavuori
  • Maritta Enqvist
  • Leena Niemistö
  • Tanja Sellman-Rauhamäki
  • Marika Ylitolva

SRL:n hallituksen edustajana komitean työskentelyyn osallistuu Osmo Metsälä ja Menestyvä pararatsastus -työryhmän edustajana Riikka Pyykkö. Tavoitteena on, että syksyn aikana toimiva komitea käynnistää komiteatyöskentelyn, siltaa Menestyvä pararatsastus -työryhmän tekemää työtä, sekä esittää HHT:n mukaisesti pararatsastuskomitean kokoonpanon vahvistettavaksi vuoden alussa.